loading...
ارزانلود:لاغری و خوش فرم شدن در خانه

`

ارزانلود بازدید : 13 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

خواب خوب شبانه می‌تواند باعث کوچک شدن شکم شود.

1. درست   2. غلط

8) متخصصان معتقدند، کم‌خوابي مي‌تواند هورمون‌‌ استرس (کورتيزول) را افزايش دهد و همان‌طور که گفته شد، كم‌خوابي در نهایت باعث تجمع چربی شکمی و کاهش ميزان هورمون لپتين مي‌‌شود. اين هورمون وظيفه مهار اشتها را در بدن به عهده دارد. به این ترتیب وقتی فرد خواب کافي نداشته باشد، ميزان آمينواسيد گرلين (محرک اشتها) در بدنش از سطح استاندارد بالاتر مي‌رود و افزايش آن باعث مي‌شود فرد سراغ خوردن خوراکي‌هاي پرکربوهيدرات مثل انواع کيک، نان، شيريني، چيپس و... برود و به همین خاطر چاقی سراغ فرد می‌آید.

بستن کمربند لاغری می‌تواند باعث کاهش چربی شکمی شود.

1. درست   2. غلط


9) کمربندهای لاغری که معمولا عملکردشان ایجاد حرارت و لرزش است، تنها باعث از بین رفتن آب میان‌بافتی شده و به همین خاطر ممکن است فرد سایز کم کرده و تصور کند چربی سوزانده! اما حقیقت این است که این کاهش سایز تنها به خاطر تعریق در ناحیه كمر و شكم اتفاق می‌افتد و پس از مدت کوتاهی فرد به سایز قبل بازمی‌گردد. پس این ادعا صحیح نیست.
کلوچه با آب پرتقال؟

کدام نوشیدنی برای کاهش چربی شکمی مناسب است؟

1. شیر  2. آب‌پرتقال  3. سرکه  4.همه موارد

10) سرکه باعث احساس سیری در فرد می‌شود، همچنین سموم را از کبد دفع می‌کند. عملکرد كبد کاملا وابسته به میزان متابولیسم بدن است. هرچه كبد سالم‌تر باشد، سلول‌های چربی بیشتر از بین می‌روند. همچنین سركه بيشترين نقش را در كنترل جمعيت باكتري‌هاي باكتروئيدس دارد که با كاهش جمعيت باكتروئيدس‌ها و افزايش باكتري‌هاي فيرميكوتس روده، جذب موادغذايي در روده کمتر می‌شود. برای بیشترین بهره بردن از سرکه، می‌توانید 2 قاشق از آن را پیش از وعده غذایی در آب حل کرده و نوش‌جان کنید؛ پس گزينه 3 درست است.

کدام میان‌وعده برای کاهش چربی شکمی مناسب‌تر است؟

1. کلوچه رژیمی 2. کراکر رژیمی  3. غلات صبحانه  4. برگه سیب

11) میوه‌ها (چه تازه و چه خشک) نه‌تنها باعث سم‌زدایی بدن می‌شوند، بلکه سرشار از فیبر هم هستند و میوه‌های خشک منبع غنی ویتامین‌های A، B1، B2، B3، B6 و پانتوتنیک اسید (ویتامین B5) و نیز املاحی مثل کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، مس و منگنز هستند. برگه‌ها به راحتی هضم می‌شوند و باعث تصفیه خون و پاکسازی معده و روده می‌شوند. به دلیل وجود همین خواص است که میوه‌های خشک و برگه‌ها را می‌توان به عنوان یکی از میان وعده‌های سالم، مغذی و مفید برای تمام گروه‌های سنی معرفی کرد، زيرا اين ميوه‌هاي خشك می‌توانند جایگزین خوبی برای کیک، چیپس و پفک باشند. با توجه به تمام مواردی که گفته شد، حتما متوجه شدید گزینه 4 جواب درست است!

بخندید و لاغر شوید

برای از دست دادن نیم کیلو چربی در یک هفته، چقدر کالری باید بسوزانید؟

1. 1500 کالری  2. 2500 کالری  3. 3500 کالری  4. 4500 کالری


12) برای کم کردن نیم کیلو از چربی‌های بدن، باید بدنتان حداقل3500 کالری کمبود داشته باشد. یعنی باید حداقل هفته‌ای به طور متوسط 500 کالری از کالری‌های مصرفی‌تان را کم کنید و برای کم کردن یک کیلو وزن، این مقدار باید دوبرابر شود.

خوردن مداوم ماهی سالمون به کاهش چربی شکمی کمک می‌کند.

1. درست   2. غلط

13) هرچه سن بالاتر می‌رود، خوردن غذاهای پر‌فیبر مانند میوه‌ها و سبزیجات، پروتئین‌های بدون چربی مثل مرغ، ماهی و عدس، کربوهیدرات‌های پیچیده مثل دانه‌های کامل، سبزیجات نشاسته‌ای مانند انواع سیب‌زمینی، همچنین غذاهای سرشار از امگا‌3 مانند دانه کتان، گردو و سالمون مهم‌تر می‌شود. پس جمله گفته شده، صحیح است.

می‌توانید با خنده، مانع از قلنبه شدن شکم‌تان شوید!

1. درست   2. غلط

14) 15دقیقه خندیدن، با به کار گرفتن عضلات شکم و صورت می‌تواند بیش از 40 کیلوکالری انرژی را بسوزاند. شاید این مقدار ناچیز به نظربیاید اما این همان مقداری است که بعد از 160 متر پیاده‌روی می‌سوزانید؛ پس این ادعا صحیح است.


 کدام غذا را باید به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید تا چربی شکم‌تان آب شود؟

1.گوجه‌فرنگی  2.گریپ‌فروت  3.آجیل و دانه‌ها  4.کاهو

15) بسیاری از آجیل‌ها دارای میزان خوبی از اسیدهای چرب امگا 3 هستند. این اسیدهای چرب در مواد دیگری مانند گوشت بسیاری از ماهی‌ها نیز یافت می‌شوند ولی آجیل یکی از بهترین منابع گیاهی آن است. همچنین میزان زیادی فیبر در انواع آجیل وجود دارد که باعث کاهش میزان کلسترول می‌شود. پس گزینه 3 صحیح است.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از فروشگاه ارزانلود راضي هستيد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 293
  • بازدید کلی : 5,748