loading...
ارزانلود:لاغری و خوش فرم شدن در خانه
ارزانلود بازدید : 15 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

 

مي‌توان به ليپوساكشن اعتماد كرد؟


براي افرادي كه دنبال روش‌هاي غيررژيمي براي رها شدن از شر چربي ران‌هاي‌شان هستند ليپوساكشن(برداشتن چربی اضافی بدن با عمل جراحی) تنها روش قابل توصيه است البته منظور از توصيه به هيچ وجه تاييد اين روش نيست چرا كه به هر حال ليپو‌ساكشن يك شيوه جراحي زيبايي است كه ضرورتي در انجام آن وجود ندارد. از طرف ديگر ليپوساكشن در حقيقت يك راه‌حل است كه به زيبايي ظاهري كمك مي‌كند ‌نه درمان هميشگي و قطعي چربي‌هاي اضافه در ران‌ها. به عبارت ديگر ليپوساكشن علامت را درمان مي‌كند نه علت را بنابراين هميشه احتمال بازگشت دوباره چربي‌ها وجود دارد. پيش از اين، اين تصور وجود داشت كه به‌علت برداشتن بافت‌هاي چربي ليپوساكشن، چربي‌ها ديگر در آن قسمت تجمع پيدا نمي‌كنند و درصورت بازگشت در نقاط ديگري از بدن ذخيره مي‌شوند درحالي‌كه اين تصور اصلا درست نيست و چربي‌هاي حذف شده درصورت رعايت نكردن رژيم غذايي درست، دوباره در همان ناحيه و در قسمت‌هاي ديگر بدن تجمع پيدا مي‌كنند البته با اين تفاوت كه اگر قبلا شاهد تجمع بافت يك دست چربي‌ها در اين ناحيه بوديم، بعد از ليپوساكشن به‌دليل دستكاري شدن بافت‌هاي چربي حالا ديگر چربي‌ها به شكل برجستگي و فرورفتگي‌هاي متعدد ظاهر مي‌شوند.

ارزانلود بازدید : 22 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)



سبزيجات را فراموش نكنيد


استفاده از يک رژيم غذايي سالم که مواد دفعي و زايد را از بدن بيرون کند مي‌تواند شروعي براي مبارزه با مشكل چاقي ران‌هاي شما باشد. سعي كنيد در برنامه غذايي روزانه‌تان از ميوه‌هاي تازه و سبزيجات و حبوبات استفاده کنيد  و مصرف انواع نوشابه‌ها را كاهش بدهيد ترك سيگار هم  شما را به نتيجه اصلي نزديك مي‌كند. دقت كنيد كه  استفاده از رژيم‌هاي غذايي کم چربي و پر فيبر و کربوهيدرات، بسيار مهم است. چرا که بدن اين غذا‌ها را بسيار راحت‌تر هضم کرده و بعد از استفاده به راحتي دفع مي‌کند.در حالي كه شکر، نشاسته، نمک، ادويه‌‌جات و روغن‌هاي حيواني در بدن سخت تر دفع مي‌شوند. رژيم‌هاي غذايي کم چربي، مواد زائد و دفعي را در بدن کاهش داده و به دفع آن‌ها کمک زيادي مي‌کند. نوشيدن آب را فراموش نكنيد چرا كه  نوشيدن حدود دو ليتر آب در روز به دفع مواد زائد از بدن شما  کمک  بسياري مي‌كند.

ارزانلود بازدید : 14 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

 

وقتي چربي‌ها به سادگي نمي‌سوزند


براي رهايي از تجمع چربي در ران‌ها، مهم‌ترين مسئله اين است كه مشكل اضافه وزن برطرف شود اما اگر كسي به وزن ايده‌آلش رسيد اما باز هم شاهد تجمع چربي در ران‌هايش بود، بايد اين نكته را درنظر بگيرد كه چربي‌هاي ران‌ در او به‌دليل ذخيره طي سال‌هاي متمادي به چربي‌هاي خارج از دسترس تبديل شده‌اند. چربي‌هاي خارج از دسترس يعني نوعي از چربي كه پيوندهاي بين آنها به سادگي شكسته نمي‌شود. بنابراين براي وارد كردن اين چربي‌ها به چرخه‌سوخت و ساز بايد ترفندهايي به كار برد تا با افزايش خون‌رساني به آن ناحيه، اين چربي‌ها هم مثل باقي چربي‌ها قابل مصرف شوند. اين ترفندها شامل استفاده از برخي كرم‌ها يا دستگاه‌هايي است كه به شكسته شدن پيوند بين بافت‌هاي چربي و افزايش خون‌رساني به آن ناحيه كمك مي‌كند. اما بايد اين نكته را درنظر گرفت اين دستگاه‌ها تنها بايد به توصيه پزشك متخصص و در مراكز حرفه‌اي مورد استفاده قرار بگيرند.

ارزانلود بازدید : 15 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

   چند توصيه ويژه  براي شما

مناسب‌ترين روش براي رها شدن از شر ران‌هاي چاق درست غذا خوردن است. يكي از شيوه‌هاي تغذيه‌اي درست مصرف به اندازه چربي‌ها و حذف چربي‌هاي بد از برنامه غذايي است. براي اين منظور بايد چربی‌‌های اشباع مثل روغن نباتی جامد، كره و چربی گوشت را به مقدار خیلی كم مصرف كنید.
از خوردن غذاهای پرچرب و سرخ شده مثل انواع ساندویچ‌های سوسیس و كالباس سس دار و پیتزا  خودداری كنید. در كنار اين موارد از خوردن تنقلات و مواد غذایی كه انرژی بالا و در عوض مواد مغذی كمي دارند، پرهیز كنید. در مقابل در برنامه غذایی روزانه خود از انواع میوه‌ها و سبزی‌ها به مقدار فراوان، لبنیات كم چرب و مقادیر كافی نان، برنج، غلات، حبوبات، تخم مرغ و گوشت به‌خصوص مرغ و ماهي استفاده كنید.  علاوه بر رعایت اين موارد در برنامه غذایی روزانه، بايد به‌طور منظم و مداوم، فعالیت بدنی داشته باشید. به‌طور مثال روزی نیم تا یك ساعت پیاده روی كنید. يادتان باشد براي ورزش كردن لازم نيست حتما به كلاس‌ها و باشگاه‌هاي ورزشي تكيه كنيد. نرمش كردن در منزل همراه با برنامه‌هاي ورزشي تلويزيون يا حتي CD‌هايي كه به اين منظور تهيه شده شما را به نتيجه دلخواه‌تان مي‌رساند. البته در اين شرايط نكته مهم اينجاست كه استمرار در ورزش كردن را فراموش نكنيد.

ارزانلود بازدید : 14 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)



چراپاها‌هاي من چاق مي‌شوند؟


چاق شدن ران‌ها نتيجه يك معادله ساده ناشي از اضافه دريافت مواد‌غذايي يا انرژي مصرفي است. مقدار بيش از نياز انرژي توليد شده به‌صورت بافت چربي در مي‌آيد و در بدن ذخيره مي‌شود. طبيعي است اين ذخيره چربي بايد جايي در بدن رسوب كند؛ در بالاتنه يعني قسمت شكم و پهلوها يا پايين تنه يعني در ران‌ها. اين ژنتيك بدن ماست كه تعيين مي‌كند اين چربي‌هاي اضافه در بالاتنه رسوب كنند يا پايين تنه. رسوب چربي در بالاتنه معمولا با عوارض قلبي و عروقي و مشكلاتي از جمله ديابت همراه است. در حقيقت بيماري‌هاي ناشي از چاقي بيشتر در افرادي ديده مي‌شود كه چربي‌هاي بدن آنها در قسمت بالاتنه تجمع پيدا مي‌كند. اين در حالي است كه در مورد افرادي كه چربي‌هاي اضافه، به‌طور ژنتيك در قسمت پايين‌تنه آنها رسوب مي‌كند بيشتر شاهد عوارض ظاهري و زيبايي هستيم. بنابراين بايد گفت دليل اصلي چاق شدن ران، شكم و هر جای دیگر بدن، نحوه غذا خوردن ماست. با پرخوری و ‌فعالیت نداشتن، مواد غذایی اضافی به‌صورت چربی در بدن ما انباشته می‌شوند و در نتيجه ما دچار چاقی و اضافه وزن می‌شویم. پس تنها راه خلاص شدن از این چربی‌هاي اضافی، تغییر عادات غذایی غلط و درست غذا خوردن است.

 

 

 

ارزانلود بازدید : 15 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

سوال افراد چاق يا لاغري كه از تجمع چربي در قسمتي از بدن‌شان به‌خصوص ران‌ها رنج مي‌برند، اين است كه راه‌حل رهايي از اين چربي‌هاي اضافي چيست؟ آيا رژيم يا ورزش خاصي وجود دارد كه بتوانيم با كمك آن اين چربي‌ها را از بين ببريم؟ در اين مطلب، دكتر سعيد حسيني، متخصص تغذیه و رژیم درمانی عضو هيئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشکده غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شما مي‌گويد، پاسخ خير است. يعني شما نمي‌توانيد با رژيم‌هاي خاصي قسمتي از بدن‌تان را لاغر كنيد. نكته جالب توجه اينجاست كه حتي ورزش هم تنها به عضلاني‌تر شدن اندام شما كمك مي‌كند نه كوچك شدن آن‌ها. بنابراين تنها راه تغییر حجم چربی در یك منطقه خاص مثل ران‌ها، تغییر عادات غذایی است.





   هيچ رژيمي براي كوچكي ران‌ها وجود ندارد!

رژيم غذايي خاصي براي رهايي از چربي‌هاي موضعي وجود ندارد. در مورد تجمع چربي در ران‌ها هم همين موضوع صدق مي‌كند. در برخورد با چربي‌هاي اضافه‌اي كه در قسمتي از بدن مثل ران‌ها تجمع پيدا مي‌كنند تنها راه،در پيش گرفتن يك رژيم غذايي مناسب و حساب شده با توجه به شرايط جسماني و فردي است. در حقيقت نمي‌توان با رژيم غذايي ويژه‌اي، قسمت خاصي از بدن‌تان را هدف بگيريد. يك نگاه جامع حتي خارج از معادلات پزشكي به وضوح آشكار مي‌كند كه هيچ برنامه غذايي وجود ندارد كه به‌طور هوشمند قسمت مشخصي از چربي‌هاي اضافه بدن‌تان را بسوزاند. بنابراين تكيه كردن به رژيم‌هاي غذايي كه با اين هدف و به عناوين مختلف به شما توصيه مي‌شوند، هرگز شما را به نتيجه دلخواه نمي‌رسانند و در بهترين حالت چنانچه اين رژيم‌ها، قاعده‌مند تنظيم شده باشند، شما را به كاهش وزن كلي مي‌رسانند؛ اما از آنجا كه اغلب نگاه كارشناسانه‌اي پشت اين رژيم‌ها وجود ندارد عوارض جسماني عمده‌اي را به‌دنبال دارند، به‌خصوص اين‌كه براي رسيدن به نتيجه ظاهري ساختار اين رژيم‌ها معمولا به رژيم‌هاي تك محور نزديك است. اغلب هم چربي‌ها هستند كه به‌طور كامل از آنها حذف مي‌شوند. اين درحالي است كه حذف كامل چربي‌ها از رژيم غذايي مي‌تواند عوارض بسياري از جمله بيماري‌هاي قلبي را به‌دنبال داشته باشد. به‌طور كلي براي فراهم کردن ميزان کافي چربي‌هاي ضروري در برنامه غذايي نبايد ميزان چربي دريافتي شما کمتر از 20 تا 25 درصد از کل انرژي روزانه‌تان باشد.

 

 

 

ارزانلود بازدید : 29 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

آیا تا به حال با خود اندیشیده اید که راز لاغری و خوش هیکلی بازیگران هالیوودی چیست؟

ما شما را با راز آن ها اشنا می کنیم.

20121128173341 jennifer lawrence 640 300x219 راز لاغری مشهورترین زنان هالیوود

“کلاودیا شیفر”، مانکن مشهور که برای اولین بار از آلمان به آمریکا رفته بود، برای اولین عکس‌های خود مجبور بود ۸ کیلو لاغر شود. کلاودیا رژیمی‌ساده گرفت: آبمیوه، آجیل و ماست برای صبحانه؛ سوپ سبزیجات و آبمیوه برای نهار؛ غذایی چینی و یا فرانسوی برای شام بدون شیرینی جات و کیک.

“مگ ریگان”، بازیگر هالیوود، زمانی که در انتظار ضبط فیلم است، شروع به ورزش می‌کند: سه بار در هفته می‌دود و تمرینات یوگا انجام می‌دهد.

“جنیفر لوپز” خواننده و بازیگر، غذاهای چرب و خوشمزه دستپخت مادرش را دیگر به کلی فراموش کرده است. او برای صبحانه نان سوخاری و قهوه می‌خورد، نهار تنها سبزیجات و برای شام، سالاد سبزیجات با ماهی، جوجه و یا تکه‌ای گوشت می‌خورد. برای دسر نیز ورزش می‌کند.

“جنیفر انیستون” بازیگر، همیشه در رژیم است، او متابولیسم خوبی ندارد که این نتیجه خوردن ساندویچ و همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده در گذشته است. اما در عوض او اکنون اندام مناسبی دارد.

زمانی که “بروک شیلدز” می‌خواهد سریع لاغر شود، از معجون مخصوص خود یعنی میوه و خمیرمایه استفاده می‌کند.

“ملانی گریفیتس” اکنون چهل ساله است، اما بسیاری می‌گویند که الان بهتر از هر زمان دیگری بنظر می‌رسد. او هر روز صبح یک استکان توت، یک قاشق غذا خوری سویا، نصف استکان آب سیب و یک استکان یخ می‌خورد. و زمانی که لازم است زیاد لاغر شود، فقط میوه می‌خورد.

در سراسر جهان معتقدند که متخصص اصلی برای حفظ اندام بسیار زیبا “سوفیا لورن” است. او بسیار کم گوشت می‌خورد و به مقدار زیاد آب می‌نوشد. او به چیپس، سیگار و مشروبات الکلی لب نمی‌زند. پنیر، سبزیجات و میوه، مواد اصلی در رژیم او هستند.

 

 

ارزانلود بازدید : 12 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

 


سؤال: وقتی ورزش کنیم و درست غذا بخوریم، چقدر باید طول بکشد تا وزن کم کنیم؟

جواب: شتاب وزن کم کردن شما تا حد زیادی بستگی به میزان ورزش و میزان غذا خوردن شما دارد.

اما کم کردن مقدار زیادی وزن با یک رژیم کوتاه و ضربتی به هیچ وجه سالم و ماندگار نیست. متخصصین معمولاً توصیه می کنند که در هفته بیشتر از نیم یا یک کیلو وزن کم نکنید.

برای کم کردن نیم کیلو از چربی های بدنتان، باید بدنتان حداقل  3500 کالری کمبود داشته باشد. برای اینکه بتوانید در هفته نیم کیلو کم کنید، باید حداقل هفته ای به طور متوسط 500 کالری از کالری های مصرفیتان کم کنید. و برای کم کردن یک کیلو وزن، این مقدار باید دوبرابر شود. این کمبود کالری را میتوانید از طریق ترکیب رژیم های غذایی و ورزش به دست آورید. مثلاً برای ایجاد 1000 کالری کمبود، باید حداقل 500 کالری کمتر از نیاز بدنتان غذا بخورید و 500 کالری را هم از طریق ورزش بسوزانید.

آشکار است که وزن کم کردن نیازمند تلاش، زمان و تعهد است. باید اول خودتان را آماده کنید. دراین فصل خیلی افراد انگیزه زیادی برای لاغر شدن پیدا میکنند. چون فصل تابستان است و دیگر نمی توانند بدنشان را زیر لباسهای گشاد زمستانی مخفی کنند. اما خیلی زود دلسرد می شوند چون نتیجه ای که باید را نمی گیرند.

به همین خاطر است که می گویم در اولین قدم باید هدی واقعگرایانه برای خود انتخاب کنید. مثلاً اگر می خواهید 10 درصد از وزن بدنتان را کم کنید، معقول است که حداقل 6 ماه به خودتان زمان بدهید—نه اینکه فقط شش هفته.

توصیه من این است که تک تک غذاهایی را که می خورید و هر کالری که مصرف میکنید را جایی ثبت کنید تا آخر روز بدانید که چقدر مصرف کرده اید. این راه خوبی برای بیدار کردن شماست. وقتی این کار را بکنید خواهید دید که چقدر از آنی که فکر میکردید کالری بیشتری مصرف کرده اید.


سؤال: من زنی 32 ساله هستم و می خواهم وزن کم کنم. به مدت 4 ماه روزی یک ساعت روی تردمیل ورزش کردم  و الان این زمان را به 90 دقیقه رسانده ام. لباسهایم کمی بهتر روی تنم می ایستد اما هنوز اندازه ام هستند و از همانها استفاده می کنم و وزنم هم هیچ تغییری نکرده است. کجای کار من اشتباه بوده است؟ برای وزن کم کردن چه باید بکنم؟

جواب: یادتان باشد که ورزش فقط قسمتی از پروسه کاهش وزن است. و آنقدرها هم که فکر میکنید کالری نمی سوزاند.

یک خانم 70 کیلویی با 1500 متر پیاده روی فقط 100 کالری می سوزاند. پس حساب کنید که در هر جلسه تمریناتتان شما چقدر سوزانده اید و نگاهی هم به رژیم غذاییتان بیندازید.

اگر می بینید که این چند ماه کالری بیشتری مصرف کرده اید، پس باید بدانید که این کالری های اضافی جایگزین آن میزان کالری که با ورزش سوزانده اید شده است و به همین خاطر وزنتان حتی یک کیلو هم پایین نیامده است. اما اینکه گفتید لباسهایتان بهتر روی تنتان می ایستد خود نشانه ی کمی پیشرفت است. و حالا که زمان ورزشتان را هم افزایش داده اید، در ماه های آتی با پیشرفت بیشتری روبه رو خواهید شد.

حرف آخرم به شما این است که همیشه یک روند کند اما مداوم نتیجه ی بهتری خواهد داشت. فقط باید پشتکار داشته باشید.


سؤال: من به طور مرتب ورزش می کنم، اما 5 کیلو آخر اضافه وزنم را هر کاری می کنم پایین نمی آید. من اول 20 دقیقه روی تردمیل ورزش کرده و بعد 20 دقیقه دوچرخه می زنم و بعد تمرینات شکم و رانها را انجام می دهم. آیا می توانید راهی برای کم کردن این 5 کیلوی آخر به من پیشنهاد کنید؟

جواب: چند چیز هست که باید مد نظر داشته باشید. اول اینکه اگر میگویید تمریناتتان این وزن اضافه را کم نمی کند، شاید زمانش رسیده که تغییری در برنامه ورزشیتان ایجاد کنید. بدن شما به این روند عادت کرده است و احتمالاً دیگر فشار کافی برای کاهش وزن روی آن نمی آید.

در روند کاهش وزن، رکود بسیار پیش می آید و در این زمانها افراد باید در برنامه تمرینی و رژیم غذاییشان تغییر ایجاد کنند.

نکته دوم این است که آیا بیشتر از آنچه که باید می خورید؟

و نکته سوم اینکه آیا واقعاً به کم کردن آن 5 کیلو آخر نیاز دارید؟ خیلی ها فکر می کنند وزنشان را باید تا حد یک مانکن پایین بیاورند درحالیکه وزنشان برایشان سالم تشخیص داده می شود.


سؤال: آیا دویدن بهترین ورزش برای کم کردن وزن است؟

جواب: دویدن راه خوبی برای کاهش وزن  است چون نسبت به سایر فعالیت ها، کالری زیادی می سوزاند.

اما اگر از دویدن خوشتان نمی آید، برای شما راه خوبی نیست. بهترین تمرین برای کم کردن وزن، چیزی است که از آن لذت ببرید نه اینکه به اجبار انجام دهید.


سؤال: بودجه کافی برای باشگاه رفتن ندارم و می خواهم وزنم را هم سریع پایین بیاورم؟ چه کاری می توانم انجام دهم؟

جواب: اول اینکه برای گرفتن جوابتان درمورد سریع کم کردن وزن، سؤال یک این مقاله را مطالعه کنید.

درمورد تمریناتی که برای کاهش وزن مفید باشد و نیازی هم به باشگاه رفتن نداشته باشد، فعالیت های زیادی را میتوانم به شما معرفی کنم: پیاده روی در داخل یا خارج از خانه، شنا، دوچرخه سواری، ورزش کردن با یک نوار ویدئویی آموزشی، بالا رفتن و پایین آمدن از پله ها، بسکتبال، و حتی رقصیدن. همه ی اینها فعالیت هایی کم خرج و مفید هستند که به شما برای کاهش وزن کمک می کنند

 

 

 

ارزانلود بازدید : 124 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

 

به گزارش ارزانلوددر حالت ایده آل کاهش وزن باید به صورت آهسته و پایدار رخ دهد و شما می توانید با تغییر الگوی زندگی تان به این هدف برسید.
با  فعال تر بودن و با خوردن میوه بیشتر، سبزیجات، محصولات لبنی کم چرب، گوشت بدون چربی، ماهی، تخم مرغ، حبوبات و چربی های سالم. با کاهش در مقدار شکر، چربی اشباع شده و نمک به راحتی می توانید وزنتان را کاهش دهید.
 نوع کاهش وزن بسیار مهم است، چرا که آن  اجازه می دهد تا شما را به شکل عادات مادام العمر سالم بمانید  .
با کمک بهبود کیفیت خوابتان به کاهش وزنتان کمک کنید.
 یک رژیم غذایی سالم همراه با ورزش منظم یک راه مطمئن است پس ورزش را فراموش نکنید.
از پوست و مو خود غافل نشوید  ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا، کنسرو ماهی تن و ساردین به ارائه با زنجیره بلند امگا 3 اسیدهای چرب است که برای سلامت پوست مورد نیاز است.آجیل. لذت بردن از تعداد انگشت شماری در هر روز برای دریافت آن  همه  چربی های سالم، B-ویتامین ها و ویتامین E برای تقویت مو و ناخن شما کافی است.
نوشیدن مقدار زیادی آب در هر روز به پوست شما کمک می کند و روند کاهش وزن را تسریع می بخشد.

 

 

ارزانلود بازدید : 12 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

 

بعضی از مانكن ها در روز فقط یك سیب می خورند!

موسسین نمایش سالانه فشن درجه یک اسپانیا ، پنج نفر از 69 مدل فشن را به دلیل لاغری بسیار زیاد آنها، برای ظاهر شدن درنمایش امسال نپذیرفتند. این تصمیم براساس قانون جلوگیری از نمایش مدل های زنی که کسری وزن دارند، انجام شد.

 

این نمایش سالانه، معروف به پاسارلا سیبلز، تصمیم گرفت تا به زنانی که نسبت وزن به قد آنها زیر هجده است، اجازه شرکت در نمایش فشن را ندهد.

 

دکتر سوزان مونرئو که به همراه دو پزشک دیگر مسول ارزیابی مدلها بود، گفت که یکی از مدل هایی که رد شده است، تنها به نسبت 16 رسیده بود، تقریبا 1.75 متر قد با وزنی کمتر از 110 پوند(تقریبا 49 کیلوگرم). او گفت این نسبت، نشان دهنده لاغری بسیار زیاد است.

 

لئونر پرز پیتا، مدیر و کارگردان این نمایش گفت، سه نفر از این پنج مدل اسپانیایی نبودند. این پنج مدل از نمایش فشن نیویورک آمده بودند و دو نفر از آنها قبل از آنکه برای ارزیابی به مادرید پرواز کنند، در بیست و پنج نمایش فشن شرکت کرده بودند. او گفت هدف نمایش فشن مادرید، انتقال و رساندن پیام" سلامتی و زیبایی" است.

 

پرز پیتا افزود:« در اینجا پانصد نفر این مدل ها را خواهند دید، اما از طریق تلویزیون حدود شش میلیون نفر آنها را می بینند، و یک دختر جوان ممکن است فکر کند که این لاغر بودن بی اندازه مشخصه و تعریفی از زیبایی است، و درنتیجه از آن تقلید کند.»

 

 

 

راکول برل، مدلی که در این ارزیابی پذیرفته شده بود، با ضوابطی که اعمال شده بود موافق بود. او گفت:«مدل های بینهایت لاغر برای جامعه مناسب نیستند و با واقعیت مطابت ندارند.» او همچنین اضافه کرد که مدل هایی را می شناسد که هنگامی که مشغول به کار هستند، در روز تنها یک سیب می خورند!

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از فروشگاه ارزانلود راضي هستيد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 173
  • بازدید کلی : 5,628