loading...
ارزانلود:لاغری و خوش فرم شدن در خانه
ارزانلود بازدید : 29 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

  اما نیاز به اراده و خواست قوی دارد که هرکسی نمی تواند از پس آن برآمده و وزنش را کم کند. پزشکان برای آنکه بتوانند با شکست در رژیم های غذایی مقابله کنند راه های مختلفی را پیشنهاد می دهند.

این راه های باعث می شود تا افراد بدون آنکه رژیم گرفته باشند وزنشان کم شود. البته این نکته را نیز باید در نظر داشت که این روش ها کنار ورزش کردن می توانند غوغا کنند.

** هیچگاه صبحانه را فراموش نکنید زیرا اولین اشتباهی که افراد چاق انجام می دهند رد کردن وعده صبحانه است. رد کردن صبحانه باعث می شود تا در طول روز میزان غذای بیشتری را وارد بدن کنید که این خود راهی برای افزودن وزن است. همچنین خوردن صبحانه باعث می شود تا ویتامین ها زودتر به بدن برسند و سالم تر باشید.

** کمی زمان خواب خود را افزایش دهید تا وزن بیشتری کم کنید. افزودن زمان خواب به معنای دیرتر رفتن به سرکار نیست بلکه می توانید زودتر بخوابید تا هم خوابی بیشتری داشته باشید و هم صبح سرحال باشید. پزشکان به این نتیجه رسیده اند که افزایش زمان خواب حتی به میزان بسیار کم می تواند باعث کاهش بیشتر وزن به میزان 5 کیلوگرم باشد. معمولا افرادی که مشکلاتی در خواب دارند بیشتر گرسنه می شوند.

** چای سبز را به عنوان بهترین دوست خود بشناسید زیرا هیچ نوشیدنی دیگری نمی تواند به جای این چای برای شما عمل کند. تا به حال پزشکان زیادی بوده اند که معجزات این چای را تصدیق کرده اند. چای سبز می تواند به روند کالری سوزی کمک کرده و همچنین چربی ها را خیلی راحت آب می کند.

** جویدن آدامس را آغاز کنید تا کمتر میل به غذا داشته باشید. جویدن آدامس های بدون شکر با طعم هایی مانند نعنا باعث می شود تا حالت گرسنگی از انسان گرفته شده و نیازی به خوردن غذا در خود نبیند. معمولا افرادی که تلویزیون تماشا می کنند یا در حال چرخ زدن در نت هستند بدون توجه به میزان غذای ورودی هرچه که می توانند در شکم خود میریزند این درحالی است که این افراد می توانند به جای خوردن غذا آدامس بجوند.

** در اینکه نمک کالری ندارند شکی نیست ولی این باعث نمی شود که خوردن آن باعث چاقی نخواهد شد. با خوردن میزان زیادی نمک شما گرسنه تر می شوید و این بدین معنی است که نیاز به نوشیدن میزان زیادی آب یا نوشابه های شیرین دارید پس خیلی سریع چاق شده و وزنتان افزایش می یابد.

** از نظر روحی خودتان را تقویت کنید تا انگیزه برای ادامه روند کاهش وزن داشته باشید. بهترین کار نگه داشتن لباس های قدیمی است که سایزهای بسیار زیادی داشته اند. هر از چند گاهی تعدادی از آن ها را به تن کنید تا متوجه تغییرات گسترده ای که در خودتان ایجاد کرده اید شوید. دیدن و حس کردن این میزان لاغری می تواند شما را هر لحظه به کاهش وزن علاقه مندتر کند.

 

 

ارزانلود بازدید : 59 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 

به گزارش ارزانلوددر حالت ایده آل کاهش وزن باید به صورت آهسته و پایدار رخ دهد و شما می توانید با تغییر الگوی زندگی تان به این هدف برسید.
با  فعال تر بودن و با خوردن میوه بیشتر، سبزیجات، محصولات لبنی کم چرب، گوشت بدون چربی، ماهی، تخم مرغ، حبوبات و چربی های سالم. با کاهش در مقدار شکر، چربی اشباع شده و نمک به راحتی می توانید وزنتان را کاهش دهید.
 نوع کاهش وزن بسیار مهم است، چرا که آن  اجازه می دهد تا شما را به شکل عادات مادام العمر سالم بمانید  .
با کمک بهبود کیفیت خوابتان به کاهش وزنتان کمک کنید.
 یک رژیم غذایی سالم همراه با ورزش منظم یک راه مطمئن است پس ورزش را فراموش نکنید.
از پوست و مو خود غافل نشوید  ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا، کنسرو ماهی تن و ساردین به ارائه با زنجیره بلند امگا 3 اسیدهای چرب است که برای سلامت پوست مورد نیاز است.آجیل. لذت بردن از تعداد انگشت شماری در هر روز برای دریافت آن  همه  چربی های سالم، B-ویتامین ها و ویتامین E برای تقویت مو و ناخن شما کافی است.
نوشیدن مقدار زیادی آب در هر روز به پوست شما کمک می کند و روند کاهش وزن را تسریع می بخشد.

 

ارزانلود بازدید : 19 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 

اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.

هر روز تعداد آگهی هایی که مدعی هستند لاغری بیش از 10 کیلو ظرف کمتر از یک ماه با متد آنها امکان پذیر است بیشتر می شود. آنهایی که بعضا فریب این دسته از آگهی ها را خورده اند می گویند که تنها مقدار کمی از وزن آنها کاهش پیدا کرده و پزشکان متخصص تغذیه هم کاملا با آن مخالف هستند.

اگر روی ترازو رفتید و با دیدن درجه آن چشمانتان مثل توپ تخم‌مرغی گرد شدند، یعنی اینکه اضافه وزن به سراغ شما هم آمده! یک ماه گذشته لابد به خیال اینکه در طول روز گرسنه بودید، توقع داشتید که الان حسابی وزن کم کرده باشید، اما زهی خیال الکی! یادتان باشد بدن انسان کاملا هوشمند است. هر چه کمتر غذا بخورید، کمتر مصرف می‌کند!

تازه خودتان هم در این یک ماه از ساعت هشت تا 12 شب که بدترین ساعات برای خوردن هستند هر چه دم دستتان آمده را به سمت معده فلک‌زده روانه کرده‌اید و به خیال اینکه قند خونتان پایین آمده، بیشتر از روزهای عادی مواد قندی مصرف کرده‌اید. برای اینکه متوجه شوید چقدر بدموقع چاق شده‌اید، نگاهی هم به تقویم روی میزتان بیندازید. از 20 شهریور که ماه رمضان تمام می‌شود تا اواسط آذر که ماه محرم از راه می‌رسد، روزهایی هستند که هر جا را نگاه می‌کنید، ماشین عروس می‌بینید!

چه خودتان عروس یا داماد این روزها باشید و چه مهمان این عروسی‌ها فرقی نمی‌کند. به هر حال با این هیکل کج و کوله و شکمی که از خودتان جلوتر حرکت می‌کند، نه این مجالس بهتان می‌چسبد و نه کلا از زندگی لذت می‌برید. پس دست بجنبانید و با گرفتن یک رژیم مناسب و کوتاه مدت، هر چه زودتر چربی‌های اضافه‌تان را آب کنید.

 

نکش و لاغرم کن
بهترین راه برای کاهش اضافه وزن این است که تمام میان وعده‌ها و چاشنی‌هایتان را حذف کنید. از شیرینی و شربت بگیرید تا سس و دلستر و نوشابه. در وعده شام هم کلا بی‌خیال غذاهای برنجی بشوید. در کنار این رعایت‌های غذایی، باید فعالیت‌های جسمی‌تان را هم زیاد کنید. زمین به آسمان رسید، آسمان به زمین رسید، باید روزی نیم‌ساعت پیاده‌روی کنید.

اما اگر می‌خواهید خیلی زودتر از اینها به نتیجه برسید، باید به رژیم غذایی کوتاه‌مدت رو بیاورید. این رژیم غذایی کوتاه مدت کمکتان می‌کند تا در عرض یک هفته تا ده روز به صورت کاملا اصولی چند کیلو وزن کم کنید:


صبحانه
اسم صبحانه رویش است. باید صبح خورده شود، نه لنگ ظهر!
2 عدد تخم مرغ آب‌پز
قهوه یا چای
1 عدد سیب

حواستان باشد که تخم‌مرغ‌ها را حتما باید با زرده بخورید. اگر کلسترول دارید، یعنی بیمار هستید، اصلا نباید این رژیم را بگیرید. فکر نکنید که می‌توانید به راحتی زرده‌های تخم‌مرغ را نخورید و آب از آب تکان نخورد! در این رژیم روی چربی زرده‌ها حساب شده.

از خودتان ابتکار به خرج ندهید و به جای سیب، میوه‌های دیگر را جایگزین نکنید. سیب‌ خاصیت آنتی‌باکتریال دارد و در مقابل بیماری‌ها بیمه‌تان می‌کند. تازه حسابی سرحال و شادابتان می‌کند و باعث می‌شود تا خود ظهر انرژی داشته باشید.

 

رژیم ناهار برای لاغر شدن
درست است که گرسنه هستید، اما خودتان را کنترل کنید و تا مرز انفجار نخورید! ناسلامتی می‌خواهید لاغر شوید.

گوشت قرمز یا ماهی کبابی یا آب‌پز
سالاد فصل بدون مایونز
2/1 لیوان آب کرفس

*سالاد فصل یعنی سالادی که در آن همه سبزی‌های آن فصل پیدا شود؛ مثلا الان که در فصل تابستان هستیم، سالادتان باید متشکل از خیار، گوجه، کاهو، کلم، قارچ و ذرت باشد. اینکه در این رژیم، سالاد به اندازه کافی گنجانده شده، حتما حکمتی دارد. معمولا رژیم‌دارها بعد از مدتی دچار بیماری یبوست می‌شوند اما با گرفتن این رژیم که کلی سبزی و میوه‌جات دارد، عمرا اگر این بیماری به سراغ شما بیاید.

*به جای آب کرفس نمی‌توانید کرفس بخورید. اولا اینکه اگر بخواهید آن همه کرفس بخورید، نفخ می‌کنید! دوما اینکه خود کرفس فیبر دارد و در این رژیم این فیبر محسوب نشده است. وقتی آب کرفس را می‌گیرید، در بافت آن شکست انجام می‌شود و فیبرش را از دست می‌دهد و این دقیقا همان چیزی است که برای گرفتن رژیم به آن نیاز داریم.

 

شام رژیم لاغری سریع
از قدیم گفته‌اند شام را به دشمنت بده! اما شما عجالتا تا زمانی که رژیم دارید، این توصیه را جدی نگیرید و از وعده شامتان نگذرید.

گوشت قرمز یا ماهی یا مرغ (کبابی یا آب‌پز) سبزیجات تازه و جوانه‌ها
چای یا قهوه
لیمو ترش تازه

*تعادل بین گوشت‌ها را رعایت کنید. اگر برای ناهار گوشت‌قرمز می‌خورید، سعی کنید برای شام ماهی یا مرغ بخورید. یا اگر یک شب گوشت قرمز می‌خورید، یک شب مرغ، شب سوم حتما ماهی بخورید، اگر ماهی دوست ندارید، نمی‌شود آن را از برنامه غذایی‌تان حذف کنید. الکی که نیست! روی امگا3 ماهی هم حساب شده.

*بعضی از آدم‌ها را دیده‌اید که بعد از تمام شدن رژیمشان علاوه بر لاغر شدن از ریخت و قیافه هم افتاده‌اند؟ دلیلش این است که پروتئین در این رژیم‌ها کم است و بدن مجبور می‌شود از عضلاتش هم استفاده کند تا سرپا بمانید. اما این رژیم به دلیل داشتن پروتئین کافی که از طریق گوشت، مرغ و تخم مرغ به دست می‌آورید، باعث می‌شود که فقط چربی‌تان بسوزد ولی برای عضله‌تان اتفاقی نیفتد.

*بهتر است برای سبزیجات تازه‌تان، از سبزیجات رنگی استفاده کنید؛ مثل گوجه، هویج، فلفل دلمه‌ای و...


میان وعده ، حذف نمی شود اما قطره چکان است!
اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید!
سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.

1 لیوان آب گوجه فرنگی یا
شیر کم‌چرب یا
یک عدد موز کوچک

*به همان دلیلی که قرار شد کرفس را جانشین آب کرفس نکنید، نمی‌توانید به جای آب گوجه فرنگی هم خود گوجه را بخورید.
*گوجه فرنگی حاوی ویتامین‌های A، B و C، پتاسیم، کلسیم، فسفر و آهن است و باعث می‌شود هم انرژی بدنتان تامین شود و هم سیستم‌های ایمنی‌تان تضعیف نشوند. بنابراین وقتی رژیم می‌گیرید با کوچک‌ترین چیزی کارتان به دکتر و سرم و آمپول نمی‌رسد!
*به جای موز هم میوه دیگری را جایگزین نکنید. موز 422 گرم پتاسیم دارد که هم به انقباض ماهیچه‌ای کمک می‌کند و هم سوخت و‌ساز بدنتان را افزایش می‌دهد. درست مثل این است که در حال ورزش کردن هستید!
 

هشدارها
*اسم این رژیم، رژیم شوک است و با گرفتن آن روزانه فقط 1000 کالری به بدنتان می‌رسد. این رژیم در دهه 30 و بین هنرپیشه‌های هالیوودی خیلی پرطرفدار بود. چون در مدت زمانی کوتاه، حسابی باربی می‌شدند!

*این رژیم فقط مخصوص 7 تا 10 روز است. تحت هیچ شرایطی بیشتر از این نگیرید که خونتان پای خودتان است!

*همراه کردن این رژیم با ورزش الزامی است. اگر حس پیاده‌روی روزانه ندارید، دنبال نتیجه درست و حسابی هم نباشید.

*در این رژیم فقط نوع غذاهایی که باید بخورید مشخص شده است. میزانش دست خودتان است. فقط یادتان باشد که قرار نیست خودتان را گول بزنید. قرار است لاغر شوید، پس فقط به اندازه‌ای بخورید که سیر شوید نه بیشتر.

*یادتان باشد که مواد غذایی این رژیم را باید بدون نان بخورید!
 
توصیه
هیچ رژیمی بدون فعالیت‌ بدنی یا همان ورزش به هیچ دردی نمی‌خورد. یادتان باشد که پیاده‌روی از نان شب هم واجب‌تر است. پیاده‌روی هم اصول و روش دارد.

*کفشتان مناسب باشد، با کفش پاشنه‌بلند پیاده‌روی نکنید. همین روزهاست که از شدت کمردرد نتوانید از جایتان تکان بخورید!

*وسیله سنگین نداشته باشید، این وسیله سنگین را نه در دستتان بگیرید، نه روی شانه‌هایتان بیندازید. تا می‌توانید سبک پیاده‌روی کنید.

*پیاده‌روی باید مستمر باشد، جلوی هر مغازه‌ای میخکوب نشوید و دوباره به راهتان ادامه بدهید! اگر قرار است نیم ساعت پیاده‌روی کنید، دقیقا تمام این نیم‌ساعت را به طور مفید پیاده‌روی کنید.

* با نظم قدم بردارید، اول جوگیر نشوید و تند تند قدم برندارید که آخر پیاده‌روی یک لاک‌پشت هم بتواند ازتان جلو بزند! از همان اول با یک ریتم خاص قدم بردارید.

*در سربالایی نروید، این تصور غلط که هر چه بیشتر عرق کنید، زودتر لاغر می‌شوید را از ذهنتان پاک کنید. عرق کردن نشانه سوزاندن چربی نیست، یک فعالیت طبیعی برای دفع گرمای بدن است. یک لیوان که آب بخورید، دوباره به پله اول برمی‌گردید!
 

ضد توصیه
*این درست که در زمان ابوعلی‌سینا به چاقی «ام‌الامراض» می‌گفتند. اما این دلیل نمی‌شود که برای از بین بردن این ام‌الامراض، هزار و یک مرض دیگر هم بگیرید! آن هم با این نسخه‌های نامعقول!

*قرص‌های ضد اشتها: این قرص‌هایی که مثل نقل و نبات می‌خورید تا اشتهایتان کم شود، دمار از روزگار تان در می‌آورند. افزایش ضربان قلب، فشار خون، یبوست، کم‌خونی، تشنگی زیاد، اضطراب، گیجی، خشکی دهان و سردرد علائم این قرص‌ها هستند. این قرص‌ها را حتما باید یک پزشک یا یک رژیم‌درمان توصیه کند.

*بالن معده: این هم یک راه برای کم کردن اشتهاست. به این ترتیب که یک کیسه به اندازه تخم‌مرغ در معده می‌گذارند تا فضای معده را پر کند و اشتها را کم کند. اما این روش هم برای هر کسی توصیه نمی‌شود.

*عمل‌های جراحی: این عمل‌ها فقط برای افرادی که اضافه‌وزنشان از 30 کیلو گذشته باشد و هیچ توانی برای وزن کم کردن نداشته باشند، توصیه می‌شود؛ آن هم فقط به دستور پزشک متخصص. سرخود سراغ این عمل‌ها نروید که کمترین عارضه‌شان عفونت‌های وسیع الطیفی است که خدای نکرده در نهایت حتی می‌تواند به مرگ هم منجر شود.

تست BMI
برای اینکه بدانید بدنتان در چه وضعی است و از نظر علمی وزن نرمال دارید یا دچار اضافه وزن یا چاقی هستید، باید تست Body mass index یا همان BMI را انجام بدهید. فقط یادتان باشد این فرمول برای گروه سنی بالای 18 سال است. اگر BMIتان:

بین 15 تا 19 باشد، لاغر هستید.

بین 19 تا 25 باشد، وزنتان نرمال است.

بین 25 تا 30 باشد، اضافه وزن دارید.

بین 30 تا 35 باشد، چاقی درجه یک (متوسط) دارید.

بین 35 تا 40 باشد، چاقی درجه دو (شدید) دارید.

40 به بالا باشد، چاقی درجه سه (مفرط) دارید

 

ارزانلود بازدید : 15 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

سلام خدمت همه ی عزیزان
  تقریبا استخوان بندی درشتی دارید ""

فرم صورت من به گونه ای هستش که اگه همینطوری گوشتی و به قول معروف تپل بمونه خیلی بهم میاد و یه اینطوری میشه گفت جورائی خوشتیپ هستم "" اما اگه صورتم لاغر بشه اصلا بهم نمیاد ، و میشه گفت واقعا زشت میشم ""

حالا من طبق تجربه حدودا 10 کیلو اضافه دارم و این چربیها ، در شکم و پهلو و کمی هم ران خودشو نشون داده ؛
میخوام با ورزش و هرکار دیگه ای ، این چربیهای اضافی رو بسوزونم ، ولی تغییر محسوسی تو صورتم ایجاد نشه ( نمیگم اصلا نشه ، ولی فرضا از 20 درصد بیشتر لاغر نشه ) ( مثلا ورزشهای هوازی مثل دو و ... کل بدن رو لاغر میکنن که مد نظر من نیست - من میخوام 80 درصد موضعی کار کنم و حالا 20 درصد هم خود به خود کلی لاغر میشم )

ممنون میشم کمکم کنید که به هدفم برسم ... من باید چیکار کنم؟
یه مدت جسته و گریخته بدنسازی کار میکردم اما میخوام از این هفته مسرتر میخوامرو شروع کنم... ممنون میشم توصیه ها و تجربیاتتون رو در اختیارم قرار بدین

اگه بخوام بدنم رو توصیف کنم براتون ، به این صورته که بالا تنه ای تقریبا خوشفرم دارم اما بالا تنه ای ورزشی نیست ، یعنی زیاد عضله ای نیست ، کولهای قوی ، سر شونه های متوسط ،زیر بغل ضعیف ( عضله داره اما شله)
دور بازوم 48 هستش اما مشخصا همش از عضله نیست.
میرسیم به قسمتهای غم انگیزش ، شکم بزرگ ( تو این 6 ماه خیلی چربی اضافه کرد ) و همچنین پهلوهای پر چربی .. یعنی کاملا پهلو اوردم ،
بعد هم ران هامم هم بزرگ شده ، دور ران: 70 و باسن هم باید کوچیکتر بشه

 

ارزانلود بازدید : 48 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 

شکلات


باید گفت که قبل از این هم بسیار در مورد خواص این ماده غذایی خوشمزه و تاثیرات مثبت آن خصوصا بر روی سیستم قلب و گردش خون شنیده بودیم. اما بر اساس جدیدترین تحقیقات که در سال ۲۰۱۱ صورت گرفت است ، مشخص شده است که کاکائو حاوی آنتی اکسیدانی به نام ” epicatechins ” است که باعث می شود تا اولا رگ ها و موی رگ ها در قلب تقویت و ترمیم بشوند و ثانیا از میزان ذخیره سازی چربی در بدن انسان کاهش پیدا کند.

پنیر

بسیاری از افرادی که رژیم غذایی دارند سعی می کنند تا لبنیات و خصوصا پنیر را از برنامه غذایی خود حذف کنند و این اشتباهی بزرگ است. بر اساس تحقیقات انجام گرفته در دانشگاه تنسی در آمریکا مشخص شده است که افرادی که روزی ۳ بار از مواد لبنی استفاده می کنند چربی بیشتری می سوزانند و البته فراموش نکنید که لبنیات حاوی کلسیم فراوانی است که برای استخوان سازی بسیار مهم و حیاتی است و افرادی که کلسیم کافی دریافت نمی کنند عموما چربی بیشتری ذخیره می کنند.

روغن نارگیل

شاید بسیاری تصور کنند که روغن نارگیل بیشتر برای موهای انسان و حالت دادن به آن به کار می رود اما حقیقت این است که این روغن این میوه دارای نیز دارای خاصیت چربی سوزی است و همچنین در تحقیقاتی که در سال ۲۰۰۹ در کشور برزیل بر روی زنان انجام شده است مشخص شده است که روغن نارگیل باعث کاهش کلسترول مضر خون نیز می شود.

خشکبار

انواع خشکبار مثل : بادام ، گردو ، فندق ، پسته و.. حاوی اسید چرب مفید امگا ۳ هستند که برای حفظ سلامت قلب انسان بسیار مفید است. در عین حال این خوراکی ها با فعال کردن سیستم متابولیسمی بدن انسان باعث می شوند که روند چربی سوزی در بدن انسان تسریع شود.این خوراکی ها همچنین حاوی مقدار زیادی فیبر هستند که باعث می شود تا انسان کمتر احساس گرسنگی کرده و بالطبع کمتر غذا مصرف کند.

منبع:ارزانلود

ارزانلود بازدید : 31 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

خیلی از افراد چاق تاکید می‌کنند، بدن آنها پس از سال‌ها نسبت به رژیم غذایی مقاوم شده است.
مطالعات گذشته نشان می‌دهد رژیم‌های یویو (رژیمی که فرد مدتی آن را اجرا می کند و بعد رها می کند و مجددا آن را اجرا می کند و به همین ترتیب) که با کاهش و افزایش متناوب وزن همراه است، سوخت و ساز بدن را کاهش می‌دهند و همین نکته را دلیل مقاومت بدن در برابر کاهش وزن پس از رژیم‌های پی در پی می‌دانند.

"مقاومتچرا رژیم‌های مکرر باعث کاهش سوخت و ساز می‌شوند؟

تحقیقات نشان داده است، اگر شما وزن کم کنید و مجددا آن وزن کاهش یافته را کسب کنید، از میزان بافت ماهیچه‌ای شما کاسته شده و در مقابل بر تجمع چربی در بدن تان افزوده می‌شود.
هنگام گرفتن رژیم غذایی، زمانی که شما وزن کم می‌کنید، هم بافت ماهیچه‌ای و هم چربی را از دست می‌دهید، ولی آنچه مسلم است هنگامی‌که وزن کم شده برمی‌گردد، بیشتر بافت چربی است که اضافه می‌شود.
چربی از نظر متابولیکی، از بافت ماهیچه‌ای کمتر فعال است، بنابراین کاهش وزن‌ های پیاپی و متعاقب آن افزایش وزن، باعث می‌شود میزان متابولیسم پایه یا سوخت ‌و ‌ساز بدن کاهش یابد و در نتیجه کاهش وزن در دفعات بعد دشوارتر می‌شود.

همراه بودن ورزش با رژیم لاغری ، از افزایش وزن مجدد جلوگیری می‌ کند.

با این وجود، مطالعات نشان می ‌دهد اگر شما جزء کسانی نباشید که در رژیم‌های لاغری سریع و معجزه‌آسا شرکت می‌نمایند، این تغییر در بافت ماهیچه ای زیاد نیست و میزان متابولیسم کاهش یافته نیز زیاد نخواهد بود.
بررسی علمی‌ که در مرکز تغذیه بالینی دانشگاه کمبریج انجام شد، نشان داد میزان متابولیسم افراد بعد از چندین‌بار رژیم گرفتن، به طور قابل توجهی کاهش نیافته است.
اگرچه رژیم‌های غذایی یویو جواب به درمان را سخت‌تر می‌کند، ولی این فقط به دلیل کاهش سوخت‌و‌ساز یا متابولیسم بدن نیست، بلکه به نظر می‌آید عوامل روحی و روانی ناشی از عدم وجود انگیزه برای رژیم غذایی مجدد در این زمینه نقش اساسی‌تری را ایفا نماید.
علاوه بر این، توجه به این نکته حائز اهمیت است که کاهش وزن شما، چه یک بار رژیم گرفته باشید و چه رژیم‌های مکرر داشته باشید، به دلیل کاهش بافت بدن و به ویژه بافت عضلانی، میزان متابولیسم پایه را به طور طبیعی کاهش می‌دهد، لذا برای حفظ وزن کاهش یافته، افزایش فعالیت بدنی برای افزایش سوخت‌و‌ساز بدن ضروری است، زیرا فعالیت بدنی علاوه بر تقویت بافت عضلانی، کاهش متابولیسم پایه را جبران می‌کند.
اگرچه در صورت افزایش وزن مجدد پس از رژیم غذایی، این وزن برگشته بیشتر چربی خواهد بود و بدن در برابر کاهش وزن مجدد مقاوم می‌شود، اما با اجرای برنامه ورزشی منظم می‌توانید بخشی از وزن برگشتی خود را به ماهیچه تبدیل نمایید که این مسئله باعث افزایش سوخت‌و‌ساز بدن و کاهش مقاومت آن در برابر رژیم لاغری می‌گردد.

 

علاوه بر این، همراه بودن ورزش با رژیم لاغری، از افزایش وزن مجدد جلوگیری می‌نماید.

 

ارزانلود بازدید : 21 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

معمولا هنگامی که رژیم های لاغری می گیریم دوست داریم که هر چه سریعتر وزنمان کم شود و به تناسب اندام ایده ال برسیم.

لاغری سریع با کلسیم         

افزایش مقدار کلسیم دریافتی به شکلی باورنکردنی به کاهش توده چربی شما کمک خواهد کرد. برای این کار نیازی نیست صبح تا شب پاکت شیر دست تان باشد مواد غذایی دیگری هم هستند که می توانید کلسیم دریافتی خود را با خوردن آن ها افزایش دهید.

 

دل تان می خواهد چربی آب کنید؟ چند راه برای این کار و لاغری سریع وجود دارد؛ کم خوردن، ورزش کردن و خوردن برخی غذاهای خاص. در میان مواد غذایی که به چربی سوزی کمک می کنند، کلسیم جایگاه ویژه ای دارد و باعث لاغری سریع می شود. لبنیات غنی از کلسیم هستند و هر چه فشرده تر باشند، میزان کلسیم آن ها بیشتر است. مثلا کلسیم ماست از شیر بیشتر است اما بسیاری از مردم نمی توانند به حد لزوم لبنیات بخورند. منابع کلسیم دیگری هم در دسترس هستند که می توانند جایگزین لبنیات شوند. دریافت روزانه یک گرم کلسیم برای بدن شما مطلوب خواهد بود اگر بتوانید روزانه ۳ وعده لبنیات بخورید(شیر، پنیر، ماست، دوغ یا کشک) اگر از منابع دیگر کلسیم هم که ما معرفی می کنیم استفاده کنید به شکل قابل توجهی وزن کم خواهید کرد.

 

● لوبیا سبز

لاغری سریع با مصرف لوبیا سبز-متخصصان تغذیه معتقدند، جایگزین کردن گوشت قرمز با منابع پروتئینی گیاهی راهی مفید برای کاهش وزن  و لاغری سریع است به خصوص با لوبیا سبز زیرا لوبیا سبز به جز پروتئین غنی از کلسیم نیز هست. اگر مقداری گوشت مرغ را با ۲۰۰ گرم لوبیای پخته بخورید بدن شما تا ۲۱۱ میلی گرم کلسیم دریافت خواهد کرد.

● بادام

لاغری سریع با مصرف بادام -در مطالعه ای که توسط محققان آمریکایی انجام شد مشخص شد، کسانی که بادام خام و بونداده می خورند، ۵۰ درصد بیشتر از افرادی که بادام نمی خورند سایز دور کمرشان کوچک خواهد شد. چربی تک رشته ای غیراشباع موجود در بادام آن ها را به منبع بی نظیری برای چربی سوزی تبدیل کرده است. در عین حال بادام غنی از کلسیم و در نتیجه در لاغری سریع مفید است.

 

● کلم

لاغری سریع با مصرف کلم-گرچه مقدار کلسیم کلم قابل توجه است اما روی کاغذ محتوای کلسیم کلم کمتر از سایر سبزی هاست و یک مشت آن ۱۹۷میلی گرم کلسیم دارد ولی تحقیقات دانشمندان آمریکایی نشان داده، کلسیم کلم ۲ برابر بیشتر از کلسیم اسفناج جذب می شود. جالب است بدانید که اسفناج ۲۵۰ میلی گرم کلسیم دارد بنابراین از کلم خام در سالاد خود غافل نشوید.

 

منبع:فروشگاه ارزانلود

 

ارزانلود بازدید : 33 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 

از کم شروع کنید

همان طوری که اگر شناکردن را بلد نباشید، روز اول به قسمت عمیق استخر شیرجه نمی زنید، در اینجا هم در اولین دفعات ، هیچ وقت نباید از حرکت های پیچیده و پیشرفته ی مربوط به عضلات تنه شروع کنید. از حرکات با دامنه کوتاه شروع کنید(مثلا یک تخته را به مدت 15 تا 20 ثانیه نگدارید)، و سپس هنگامی که قدرت عضلات بالاتنه تان بهبود یافت و در انجام حرکت ها مهارت پیدا کردید اقدام به انجام تمرین های دشوارتر کنید.

 

عضله های زیر لگن خود را به کار بگیرید

با به کار گیری این عضله ها( این عضله ها آنهایی هستند که با متراکم کردن آنها جریان ادرار قطع می شود)، قبل و درحین نرمش های مربوط به عضلات شکمی، به صورت بهتری عضله های عرضی پایین شکم را وارد کار می کنید. عضله های عرضی دور شکم مانند یک کمربند تنه شما را در بر می گیرند. این کار کمک می کند که ناحیه میانی اندامتان محکم شود.

 

بر روی ورزش تمرکز کنید

بسیاری اوقات در هنگام انجام تمرین های ورزشی، از نظر ذهنی توجهی به حرکات خودمان نداریم. تلویزیون تماشا می کنیم، به کارهایی که باید انجام بدهیم فکر می کنیم، یا حتی فقط در فکر آن هستیم که ورزشمان زودتر تمام بشود، به جای آن که به آنچه انجام می دهیم توجه داشته باشیم. با تمرکز کردن خوب بر روی ورزش، شما نه تنها کمتر در معرض آسیب دیدن هستید(زیرا حواستان جمع است و به صدای بدنتان گوش می دهید) ، بلکه شما ارتباط ذهن و بدنتان را برقرار می کنید که کمک می کند تا رشته های عضلانی بیشتری را به کار بگیرید و در نتیجه نتایج بهتری از کارتان بگیرید.

 

قفسه سینه را جمع کنید

در دراز و نشست معمولی، افراد معمولا بدون توجه شیوه درست این حرکت، بالا و پایین می روند. احتمالا شما هم همین طور هستید؟ خوب ، روش درست این است که هنگامی که در این حرکت به سمت پایین می روید حواستان را جمع کرده و قفسه سینه خود را جمع و بسته نگهدارید. این کار کمک می کند که عضله های بخش شکم را بیشتر منقبض کنید، همچنین عضله های کمربند شکمی را بیشتر به کار می گیرید و پشت خود را به خوبی تحت حمایت قرار می دهید.

 

نفس خود را نگه ندارید

عضلات بالاتنه شما برای انجام فعالیت با ظرفیت کامل، نیازمند اکسیژن است، لذا باید مطمئن باشید که مرتبا تنفس می کنید. به عنوان یک قاعده کلی، لازم است که در آسانترین بخش حرکت، نفس را به درون سینه بکشید(مثلا در هنگامی که در نرمش کرانچ، به پایین می آیید) و در هنگامی که بیشترین نیرو را وارد می کنید، نفس را بیرون بدهید( در هنگام بالا بردن تنه در حرکت کرانچ و دراز و نشست).

 

ارزانلود بازدید : 33 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 

تب لاغری كه چند سالی است كه تمامی جوامع چه شرقی و چه غربی را گرفته، از همه بیشتر زنان و دختران جوان را گرفتار كرده است. 
 
در سر پروراندن آرزوی داشتن اندامی همانند هنرپیشه‌های سینما باعث شده تا جوانان به هر طریقی شده خود را به وزن دلخواه برسانند.

چه بسیار افرادی كه به رغم تمامی تلاش پزشكان و متخصصان علوم تغذیه مبنی بر غیرعلمی خواندن رژیم‌های تك ماده‌ای همچنان راه خود را پیش گرفته و می‌كوشند از طریق رژیم شیر،آب،گیاهخواری و نخوردن‌های چند روزه لاغر شوند.كه اگر بدانند ستارگان سینما چگونه زیبایی اندام‌شان را حفظ می‌كنند مطمئناً از راهی كه رفته باز خواهند گشت و به گفته‌های متخصصان اعتماد می‌كنند.
 
و اما راز لاغری ستارگان هالیوود؛

* برخی هنرپیشه‌ها مثل نیكول كیدمن معتقد هستند كه داشتن یك رژیم غذایی صحیح و پرهیز از عادات بد غذائی مهم‌ترین عامل در جلوگیری از چاقی است.كیدمن تنها با حفظ و به كارگیری این تفكر توانسته ۱۵ سال خود را در وزن مطلوب نگه دارد.

* جولیا رابرتز هم مثل كیدمن مصرف انواع مواد غذایی از همه گروه‌ها را پیشنهاد می‌كند،ضمن اینكه تاكید ویژه‌ای به انجام ورزش دارد.پیاده‌روی و یوگا و شنا از جمله فعالیت‌های ورزشی او است كه به اعتقاد خویش نقش قابل ملاحظه‌ای در حفظ وزن او داشته است.

* اما برخی دیگر نظیر كامرون دیاز بر این عقیده‌اند كه از شیرینی،تارت و كیك خامه‌ای نمی‌توان گذشت. او تمامی مواد غذایی را مصرف می‌كند و تنها ۲۵ روز قبل از آغاز فیلمبرداری خود را با یك رژیم سرسخت كه تماماً گیاهی است به وزن مطلوب می‌رساند.(البته این رژیم به دلیل اینكه هیچ گونه تناسبی با عقاید پزشكان اهل فن ندارد،عمل به آن اصلاً توصیه نمی‌شود.)
اینها نظرات ستارگانی است كه بسیاری از افراد برای شبیه شدن به آنها خود را محدود به رژیم‌های سرسخت می‌كنند و تنها چیزی را كه از یاد می‌برند،تنوع و تعادل غذایی و ورزش است.

متخصصان كلینیك تغذیه‌ای رم برای آنهایی كه می‌خواهند در ردیف سوپراستارها قرار بگیرند موارد علمی زیر را توصیه می‌كنند:

۱- روزانه ۷۰ تا ۸۰ درصد از كالری غذایی را به غلات سبوس دار و حبوبات و برنج، ۲۰ درصد را به پروتئین گیاهی و ۱۰ درصد را به پروتئین حیوانی اختصاص دهید.

۲- تا می‌توانید از بلغور جو،نان چاودار و غلات سبوس دار استفاده كنید.

۳- گوشت قرمز را به صورت تكه‌های خیلی كوچك بدون چربی و اغلب كباب شده مصرف كنید.

۴- مصرف لبنیات پرچرب را كاهش دهید.

۵- روزانه ۵ تا ۱۰ وعده غذایی از میوه و سبزیجات تازه استفاده كنید تا با تامین انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی مورد نیاز بدن شما را در برابر انواع بیماری‌ها ایمن نگه دارد.

۶- آهسته و جویده غذا بخورید و سعی كنید در حین غذا خوردن آرام و شاد باشید.

۷- تعادل غذایی را فراموش نكنید.تنها زمانی كه گرسنه هستید آن هم در حجم كم غذا مصرف كنید.

۸- مهم‌ترین توصیه محققان همان است كه ما با این ضرب المثل می‌شناسیم؛ صبحانه را تنها بخور ناهار را با دوستت تقسیم كن و شام را به دشمنت بده.برای لاغر شدن باید اصلی‌ترین وعده غذایی شما صبحانه باشد نه شام.

۹- در صورتی كه سالم هستید و علائم هیچ گونه بیماری در شما دیده نمی‌شود بد نیست گاهی اوقات از این رژیم غذایی استفاده كنید.رژیمی موسوم به رژیم سوپی كه می‌تواند از وزن بدن شما بكاهد،رژیم توصیه شده تنها بر مبنای خوردن سبزیجات و حبوبات است،از كدو گرفته تا چغندر و شلغم.این رژیم در درجه اول باعث می‌شود سموم بدن دفع و سپس چربی‌های اضافه كاهش یابد ضمن آنكه مقداری چربی،پروتئین و مواد مغذی برای انجام فعالیت‌های روزانه و تامین انرژی در بدن را نگه می‌دارد.به خاطر داشته باشید رژیم فوق یك رژیم دوره‌ای است و شما تنها چهار بار در یك سال (هر سه ماه یك بار) می‌توانید از آن برای تصفیه بدنتان استفاده كنید. 

 

ارزانلود بازدید : 24 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 


آنها عادت های رفتاری خاصی دارند که باعث می شود هر روز کالری زیادی مصرف کنند
خیلی ها تصور می کنند برای تناسب اندام باید کار خاصی انجام بدهند و ورزش های سخت و طاقت فرسا را تحمل کنند و قید غذاهای لذیذ را برای همیشه بزنند. ولی بد نیست بدانید که خیلی از مانکن ها شاید کمتر از افراد چاق ورزش می کنند و بیشتر از آنها غذا بخورند؛ منتها آنها عادت های رفتاری خاصی دارند که باعث می شود هرروزبه طورطبیعی، کالری زیادی مصرف کنند. می پرسید چه عادت هایی؟ مثلاً 30 عادت زیر. شما هم می توانید از همین 30 عادت شروع کنید.


1- صبح که از خواب بیدار می شوید سعی کنید از دستان تان برای بلند شدن کمک نگیرید، بلکه با پای صاف به جلو خم شوید و کمی به عضلات پا و ستون مهره ای تان کشش دهید و به آرامی دراز بکشید تا به عضلات شکمی تان فشار وارد آید. دو بار این کار را تکرار کنید. با همین کار 10 کالری می سوزانید.
 

2- برای صبحانه سعی کنید از شیر کم چرب و غلات کامل مانند جوی دو سرو گندم سبوس دار استفاده کنید. با این کار حدود 100 کالری کمتر به بدن شما می رسد.
 

3- اضافه کردن کمی پروتئین به صبحانه یا به میان وعده صبح تان موجب می شود هنگام ناهار یا در طی روز کمتر غذا مصرف کنید. افزودن یک تخم مرغ سفت یا پنیر موزارلای نیم چرب به وعده غذایی صبح یا میان وعده، موجب رسیدن به این هدف می شود. این کار 200 کالری صرفه جویی در پی دارد.
 

4- سعی کنید برای برخی کارها مانند مسواک زدن از روش ایستادن متناوب روی یکی از پاها به مدت 30 ثانیه استفاده کنید. این کار موجب تقویت عضلات ستون مهره ای و خم کننده ها و چهار سر ران می شود. این کار 10 کالری می سوزاند.
 

5- درهنگام مصرف چای می توان از کشش گروهی عضلات پا و انقباض گروه دیگر از عضلات همان پابه مدت چند ثانیه استفاده کرد. این کار 10 کالری می سوزاند.
 

6- در حالی که باید 10 هزار قدم بردارید تا 500 کیلوکالری بسوزانید، می توانید به جای پنیر پر چرب از پنیرکم چرب در وعده لبنیات روزانه خود روی نان تست یا نان سبوس دار استفاده کنید. با این کار 300 کالری کمتر به بدن می رسد.
 

7- از بودن در ترافیک تا رسیدن به محل کار بهره ببرید. هر بار که پای تان را روی پدال ترمز فشار می دهید، پشت خود را به پشتی صندلی تان فشار دهید. در طول مسیر 10 تا 15 بار این کار را تکرار کنید. با این کار 10 کالری می سوزانید.
 

8-سعی کنید از لباس های راحت به ویژه در فصل تابستان استفاده کنید. این کار باعث می شود کالری بیشتری مصرف کنید چون ثابت شده است که درچنین حالتی، بیشتر تمایل به راه رفتن خواهید داشت.با این کار 25 کالری بیشتر می سوزانید.
 

9- حرکت اسکات را در محل کارتان فراموش نکنید. بدون کمک دستان تان روی پاهای تان بنشینید. البته سعی کنید وزن تان روی پاشنه تان باشد. 15 تا 20 مرتبه در طی ساعات کاری تان، این حرکت را تکرار کنید. 15 کالری می سوزانید.
 

10- نوع مایع مصرفی تان را تغییر دهید. اگر نوشیدنی های پرکالری مثل آب میوه زیاد مصرف می کنید، سعی کنید بیشتر از آب یا مایعات کم شیرین استفاده کنید. در مجموع 300 کالری کمتر به بدن می رسد.
 

11- هر وقت که می خواهید با تلفن صحبت کنید، بایستید یا قدم بزنید. افراد سنگین وزن روزانه به طورمتوسط 2/5 ساعت بیشتر از افراد لاغر می نشینند. با این کار 50 کالری بیشتر می سوزانید.
 

12- در هنگام ناهار به جای نان سفید یا نان گندم بدون سبوس از نان پیتا (نوعی نان لبنانی با سبوس کامل) البته یک عدد از اندازه کوچک آن استفاده کنید. 70 کالری کمتر به بدن تان می رسد.
 

13- به جای ایمیل  یا پیامک زدن به همکارتان در اتاقی یا طبقه ای دیگر سعی کنید پیام تان را دستی تحویل او دهید و حتی برای گرفتن کپی از اسناد و مدارک تان به طبقات دیگر مراجعه کنید. با این کار حدود 100 کالری می سوزانید.
 

14- گاهی اوقات در محل کار، دست از کار بکشید و یکی دو دقیقه کف دست تان را در سطح شانه های تان به دیوار تکیه دهید و طوری با دیوار زاویه بسازید که وزن بدن تان روی انگشتان پای تان وارد آید و در همین حالت به تعداد 10 نوبت شنا بروید. با این کارعضلات سینه و سه سر بازو یا پشت بازو تقویت خواهد شد. با این کار 10 کالری می سوزانید.
 

15- تحقیقات نشان می دهد که مصرف روزانه دو یا سه عدد سیب موجب کاهش وزن می شود. حتماً روزانه دو عدد سیب بیشتر یا دو عدد شیرینی کمتر مصرف کنید تا 100 کالری بیشتر بسوزانید.
 

16- در پیاده روی یا خرید سعی کنید از کیف یا کوله پشتی با بار حدود 2/5 تا 5 کیلوگرم مثل یک بسته شکر یا قند استفاده کنید تا در یک ساعت حدود 20 کالری بیشتر بسوزانید.
 

17- به جای شیرقهوه یا شیرینی و شکلات و پنیر پرچرب، از کیک و بیسکویت کم کالری، هویج، کشمش و مانند اینها استفاده کنید تا حدود 340 کالری کمتر به بدن برسد.
 

18- اگر روی صندلی در محل کارتان می نشینید، می توانید از انواع ورزش های قدرتی و انقباضی استفاده کنید تا در مجموع، حدود 20 کالری بسوزانید. در دو نوع 10 تایی، این ورزش ها را تکرارکنید.
 

19- درهنگام بنزین زدن می توانید روی پاشنه پای خود بالا و پایین بروید. برای یک باک 60 یا 70 لیتری که از حالت کاملاً خالی، پرشود، 50 حرکت بالا و پایین انجام می گیرد و 10 کالری می سوزانید.
 

20- هنگامی که در صف تاکسی خطی یا اتوبوس ایستاده اید، می توانید دستان خود را از پشت به هم قلاب کنید و قفسه سینه خود را باز کنید. این کار هم انرژی زاست و هم سیستم اعصاب شما را فعال می کند. 10 تا 20 ثانیه در این حالت بمانید و به آرامی نفس بکشید و دم را طولانی تر کنید. 5 کالری می سوزانید.
 

21- هنگامی که از پله ها بالا و پایین می روید، سرپله آخر بایستید و نوک پنجه پای خود را روی لبه پله بگذارید و در حالی که نرده پله ها را گرفته اید، پا را از پنجه به سمت پایین خم کنید. پاشنه پا نباید به زمین برخورد کند. برای هر پا 8 تا 12 تکرار کافی است تا حدود 10 کالری بسوزانید.
 

22- به جای سالادی با سس پرچرب، می توانید از سوپ رقیق استفاده کنید تا علاوه بر احساس پری شکم، در هنگام وعده اصلی غذا کمتر بخورید. حدود 100 کالری کمتر به بدن تان می رسانید.
 

23- در هنگام صرف شام، همان طور که روی صندلی و پشت میز نشسته اید، پاهای خود را خم و راست و عضلات خود را منقبض کنید. اگر برای هر پا پنج بار تکرار کنید و چند ثانیه نگه دارید، حدود 10 کالری می سوزانید.
 

24- اگر می خواهید ماکارونی میل کنید، سعی کنید از ماکارونی سبوس دار استفاده کنید تا به جای حدود 60 گرم، از 45 گرم ازآن مصرف کنید. با این کار حدود 50 کالری کمتر به بدن می رسد.
 

25- حدود 2 دقیقه بالا و پایین رفتن از پله ها به مدت 5روز در هفته معادل 20 دقیقه پیاده روی است و در یک هفته، حدود 100 تا 140 کالری می سوزانید.
 

26- وسوسه غذا خوردن را با مصرف میوه خاموش کنید و مصرف میوه های تازه برای خاموش کردن وسوسه خوردن غذاهای پرچرب و سنگین، موجب کاهش 175 کالری مصرفی روزانه می شود.
 

27- هنگام غروب که با خانواده خود نشسته اید، پاهای خود را صاف نگه دارید و دو دست خود را به هم قلاب کنید و بالای سر ببرید و ستون مهره ای خود را به طرف بالا به حالت کشش درآورید و هم زمان نفس عمیق بکشید و 20 ثانیه آن را نگه دارید. سعی کنید بازدم را طولانی تر از دم کنید. هر بار 5 کالری می سوزانید.
 

28- همیشه کنترل تلویزیون و ضبط صوت را دورتر از خود بگذارید و هر بار که پیام بازرگانی پخش می شود، بلند شوید، آن را بردارید و صدای آن را قطع کنید و تا زمانی که ادامه برنامه مورد علاقه تان مجدداً پخش شود، می توانید از ورزش تقویت عضلات شکم (درازنشست) استفاده کنید. با این کار، 24 کالری می سوزانید.
 

29- قبل از اینکه خمیده شوید، باید این ورزش را انجام دهید. روی زمین دراز بکشید و پای تان را روی لبه تخت یا صندلی بگذارید و ناحیه لگن خود را از زمین بلند کنید. با این کار علاوه بر تقویت ستون مهره ای و پشت ران، در صورت تکرار 10 تا12 مرتبه و 5 ثانیه توقف، حدود 10 کالری می سوزانید.
 

30- هنگام سفارش پیتزا، پنیرآن را نصف در نظر بگیرید یا بدون پنیر سفارش دهید و به جای آن از پنیر پارمیزان استفاده کنید. 100 کالری کمتر به شما می رسد.
 

غذای روزانه مانکن ها
بعضی از مانكن ها در روز فقط یك سیب می خورند!

موسسین نمایش سالانه فشن درجه یک اسپانیا ، پنج نفر از 69 مدل فشن را به دلیل لاغری بسیار زیاد آنها، برای ظاهر شدن درنمایش امسال نپذیرفتند. این تصمیم براساس قانون جلوگیری از نمایش مدل های زنی که کسری وزن دارند، انجام شد.

این نمایش سالانه، معروف به پاسارلا سیبلز، تصمیم گرفت تا به زنانی که نسبت وزن به قد آنها زیر هجده است، اجازه شرکت در نمایش فشن را ندهد.

دکتر سوزان مونرئو که به همراه دو پزشک دیگر مسول ارزیابی مدلها بود، گفت که یکی از مدل هایی که رد شده است، تنها به نسبت 16 رسیده بود، تقریبا 1.75 متر قد با وزنی کمتر از 110 پوند(تقریبا 49 کیلوگرم). او گفت این نسبت، نشان دهنده لاغری بسیار زیاد است.

لئونر پرز پیتا، مدیر و کارگردان این نمایش گفت، سه نفر از این پنج مدل اسپانیایی نبودند. این پنج مدل از نمایش فشن نیویورک آمده بودند و دو نفر از آنها قبل از آنکه برای ارزیابی به مادرید پرواز کنند، در بیست و پنج نمایش فشن شرکت کرده بودند. او گفت هدف نمایش فشن مادرید، انتقال و رساندن پیام" سلامتی و زیبایی" است.
پرز پیتا افزود:« در اینجا پانصد نفر این مدل ها را خواهند دید، اما از طریق تلویزیون حدود شش میلیون نفر آنها را می بینند، و یک دختر جوان ممکن است فکر کند که این لاغر بودن بی اندازه مشخصه و تعریفی از زیبایی است، و درنتیجه از آن تقلید کند.»
 
راکول برل، مدلی که در این ارزیابی پذیرفته شده بود، با ضوابطی که اعمال شده بود موافق بود. او گفت:«مدل های بینهایت لاغر برای جامعه مناسب نیستند و با واقعیت مطابت ندارند.» او همچنین اضافه کرد که مدل هایی را می شناسد که هنگامی که مشغول به کار هستند، در روز تنها یک سیب می خورند!
 
 

 

 

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از فروشگاه ارزانلود راضي هستيد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 151
  • بازدید کلی : 5,606