loading...
ارزانلود:لاغری و خوش فرم شدن در خانه
ارزانلود بازدید : 19 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

از هر رژیم زودگذر جدیدی پیروی میکرداما حالا راز مدیریت وزنش خوردن سه وعده غذای کم وسه میان وعده که کمک میکند او احساس رضایت کند است.اوطرفدار مرغ,ماهی غزل آلا,ویا گوشت خوک با سالاد و برنج قهوه ای و یا رشته فرنگی گندمی است.جیسن واش,مربی جنیفر میگوید:شما باید یک تعادل مخصوصا بین چیزهایی که میخورید ایجاد کنید.او هر چیزی را که دوست دارد میخورد اما به مقدار کم.او دوست دارد که شامش را بیرون بخورد,اما فقط نصف غذای درون بشقاب را می خورد.

ارزانلود بازدید : 18 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 

عضله‌های لاغر و منحنی‌های کامل و بی نقص انجلینا را تبدیل به یک ستاره داغ‌ هالیوودی کرده است. او سخت تمرین می‌کند و غذاهای سالم و بی کالری می‌خورد تا اندام خود را به این شکل حفظ کند.

عضله‌های لاغر و منحنی‌های کامل و بی نقص انجلینا را تبدیل به یک ستاره داغ‌ هالیوودی کرده است. او سخت تمرین می‌کند و غذاهای سالم و بی کالری می‌خورد تا اندام خود را به این شکل حفظ کند. برای داشتن اندامی مانند انجلینا باید شیوه زندگی خود را اصلاح کنید.

مرحله اول: ورزش کردن زیاد. برای بازی در فیلم Tomb Raider او اتاق نشیمنش را به یک باشگاه ورزشی تبدیل کرد که دائما بتواند تمرین کند او حتی در اتاقش یک کیسه بکس قرار داد تا به اندام دلخواهش برسد. او همچنین یک رژیم انباشته از پروتئین گرفت که سرشار از شیر سویا و ماهی بود.

مرحله دوم: تبدیل کردن ورزش‌های سخت به ورزش‌های روزانه. این کار باعث می‌شود که همیشه اندامی خوب و همیشگی داشته باشید.

مرحله سوم: دوری کردن از عادتهای بد. در گذشته انجلینا برای صبحانه خود قهوه می‌خورد و سیگار می‌کشید. او به خودش قول داد قبل از بچه دار شدن سیگار کشیدن و خوردن نوشیدنی و غذاهای انباشته از شکر را ترک کند.

مرحله چهارم: کم کردن سریع وزن بعد از بچه دار شدن. بعد از به دنیا امدن اولین فرزندش به نام شیلوه، او یوگا تمرین می‌کرد و شیر می‌داد و چای سیرو ریشه زنجبیل می‌نوشید. به این ترتیب او 25 پوند از وزن بعد از بارداریش را کم کرد.

مرحله پنجم: نگهداری تعادل. بر خلاف اندام باریک و استخوانیش و عادت غذای سالم خوردن، او و همسرش، براد پیت، از غذاهای فست فود هم به همراه فرزندانشان لذت می‌برند. تعادل کلید اصلی صحیح غذا خوردن است.
مرحله ششم: سالم زندگی کردن. بعد از کم کردن سریع 15 پوند، او سعی کرد که باز به وزن و اندام قبلیش باز گردد برخلاف شایعه‌هایی که می‌گفتند او دچار بی اشتهایی شده اما او به این شایعه‌ها پاسخ داد که این کم کردن رژیم به خاطر از دست دادن مادرش و دیگر استرس‌هایش بوده است.
منبع:ارزانلود

 

 

ارزانلود بازدید : 14 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 

چای سبز لاغر نگه تان می دارد
می دانید چرا چای سبز می تواند تناسب اندام شما را حفظ کند؟ چون سرشار از آنتی اکسیدان است، آب بدن را تامین می کند و به دلیل داشتن پلی فنول از رشد سلول های سرطانی پیشگیری می کند. چای سبز به دلیل خواصی که دارد باعث سوزاندن چربی های اضافی در بدن می شود، زیرا از انتقال قند در میکروارگانیسم های چربی جلوگیری می کند و با کاهش سطح چربی بد LDL سطح چربی خوب یعنی HDL را افزایش می دهد. این چای سرعت سوخت و ساز بدنتان را افزایش داده و به این ترتیب موجب کاهش وزنتان می شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که استرس باعث تحریک اشتهای تان می شود باید بدانید بهتر است در این مواقع چای سبز نوش جان کنید.

یکی از ستارگان سینما که علاقه وافری به چای سبز دارد « جانی دپ » است. او می گوید، عاشق چای سبز است، زیرا خواص بی شماری دارد. هرچند او علاوه بر چای سبز، ورزش را هم جزء برنامه های روزانه اش قرار داده است. زیرا معتقد است ورزش فقط برای کم کردن وزن نیست و فوایدی بیشتر از کم کردن وزن دارد

 

ارزانلود بازدید : 27 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 

پیلاتس را ترک نکنید
در گذشته ورزش پیلاتس برای توانبخشی سربازان مجروح به کار می رفت اما بعد از آن به یکی از راه های تقویت بدن نیروهای غیرنظامی تبدیل شد. شیوه پیلاتس بر ۶ اصل قرار دارد: تمرکز، کنترل، تنفس، دقت، توالی و تنهایی. پیلاتس که روی زمین انجام می شود ویژگی های خاص خود را دارد و با وسایلی مانند توپ، فنر، کش و… انجام می شود اما در نهایت به هیچ وجه حرکات خشن و شدیدی بر ورزشکار تحمیل نمی کند بلکه با مقاومت و به آرامی صورت می گیرد.
« استینگ » یکی از طرفداران ورزش پیلاتس است. او می گوید، پیلاتس برای ایجاد ثبات و استقامت عضلانی بسیار مناسب است و یک راه خوب برای حفظ تناسب اندام است. او به جز پیلاتس صخره نوردی هم می کند، ضمن آنکه پیاده روی از ورزش های مورد علاقه اش است.

 

ارزانلود بازدید : 17 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 

همیشه بخندید
عبارت « اگر به مشکلات بخندید و همیشه چیزی برای خندیدن دارید » را کنار بگذارید حالا قرار است خنده شما را لاغر کند. نتایج بررسی دانشمندان نشان داده است، خندیدن ارتباط مستقیمی با تناسب اندام دارد. آنها اعلام کرده اند روزانه ۱۰ تا ۱۵ دقیقه خندیدن از ته دل می تواند نابود کننده ۱۰ تا ۴۰ کالری باشد که البته میزان متفاوت در سوزاندن کالری بسته به اندازه با سایز بدن دارد. هرچه چربی های دور شکم تان بیشتر باشد باید بیشتر بخندید. البته این یک فرایند طولانی است، زیرا به احتمال زیاد در مدت یک سال می توانید ۲ کیلوگرم کاهش وزن داشته باشید. در اصل وقتی شما می خندید میزان سوخت وساز بدنتان ۲۰ درصد افزایش می یابد. خنده ، افسردگی را کاهش داده و سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد، ضمن آنکه باعث پایین آوردن فشار خون شده و قلب را سالم نگه می دارد. خنده نوعی ورزش برای دیافراگم و عضلات معده و اساسا یک تمرین کوچک است، پس بخندید تا دنیا به رویتان بخندد!
یکی از بازیگرانی که دلیل تناسب اندامش را خنده می داند « کریستین بل » است. او می گوید، وقتی سبک زندگی تان سالم باشد این حتی در صدای تان نیز مشهود است. او هیچگاه در زندگی اش رژیم غذایی بدون قند و کربوهیدرات نداشته است. کریتس معتقد است در مسیر سالم تری قدم گذاشته و همیشه خندیده است و همچنین بل یکی دیگر از رازهای سلامتش را گیاهخواری می داند.

 

ارزانلود بازدید : 31 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 

با توصیه های ۱۰ هزار سال قبل لاغر شوید
هرچند هیچ مدرک مستندی از تاثیر سرکه سیب در کاهش وزن وجود ندارد اما به نظر می رسد این روش کاملا طبیعی در روند از دست دادن وزن و افزایش سوخت و ساز بدن کمک می کند و حدود ۱۰ هزار سال است که اجرا می شود. سرکه باعث کاهش اشتها می شود و کاری که سرکه می کند، این است که چربی روده بزرگ را از بین می برد و به هضم غذا کمک می کند. برخی معتقدند سرکه حاوی اسید استیک است و شاید به همین دلیل در کاهش چربی های بدن موثر است. این فرضیه وجود دارد که اسید استیک از طریق فعال کردن ژن های آنزیم های اکسیدکننده چربی ها با تجمع چربی ها مبارزه می کند. هرچند تمام اینها در حد فرضیه است اما به هر حال، مزیت سرکه سیب این است که اثرات جانبی داروهای کاهش وزن را ندارد و به همین دلیل برخی به آن پناه می برند.
یکی از ستارگانی که از این رژیم پیروی می کند « فرگی » است. او می گوید تقریبا روزی ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب را در رژیم روزانه خود قرار می دهد تا لاغر بماند. او در کنار این رژیم غذایی ۶ بار در هفته ورزش کرده و حدود ۴۵ تا ۶۰ دقیقه تردمیل کار می کند. او رمز تناسب اندام را در پایبندی به برنامه سلامت حتی در سفر می داند.

 

ارزانلود بازدید : 13 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 

رژیم آب باید موقت باشد
نوشیدن مقدار زیادی آب کمک می کند از شر سموم زائد خلاص شده و روده های تمیزی داشته باشید و از امراضی مانند سلولیت و نفخ و ضعف دور باشید. این رژیم را می توان رژیم لیمو هم نامید که در آن برای ۱۰ روز، روزی ۶ تا ۱۰ بار باید آبلیمو مصرف شود. آب درمانی یکی از روش های قدیمی کاهش وزن است که در آن تمامی مواد کالری زا حذف می شوند و انرژی دریافتی روزانه فرد به صفر می رسد. فقط مایعات به میزان بسیار زیاد به صورت آب، چای کمرنگ و دم کرده های گیاهی مصرف می شود. کاهش وزن در روزهای اول حدود یک تا ۲ کیلوگرم و بعد از آن روزانه ۳۰۰ تا ۵۰۰ گرم خواهد بود که این کاهش وزن در ابتدا بیشتر به دلیل کاهش گلیکوژن و تجزیه آن در بدن است. باید به این نکته دقت کنید، افرادی که از این رژیم پیروی می کنند، ممکن است در هفته های اول با کاهش وزن محسوس، احساس رضایت کنند، ولی استفاده از این روش برای کاهش وزن، علاوه بر عوارض جسمانی شدیدی که به دنبال دارد، فقط برای مدت کوتاهی قابل اجراست. توصیه می شود، وزنی را که در آن احساس رضایت می کنید، پیدا کنید و سعی نکنید مانند یویو مدام وزنتان را کم و زیاد کنید.
بیانسه یکی از ستارگانی است که از این رژیم استفاده می کند. او می گوید، رژیمی را انتخاب کرده که شامل نوشیدن مقدار زیادی آب برای دفع سموم موجود در بدن می شد. اما تنها شامل آب نمی شود و میان وعده های غذایی را هم دربرمی گیرد.

 

ارزانلود بازدید : 15 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

علل پایین بودن متابولیسم بدن شامل موارد زیر است :

1- گرسنگی

2- رژیم غذایی کم کالری

3- خوردن زیاد غذاهای شیرین مثل شیرینی ها، آب نبات، نوشابه، ژله و کیک ها در طی روز.

4- ورزش نکردن و کمبود فعالیت بدنی

5- کم کاری تیروئید

حال 7 راهکار برای افزایش متابولیسم بدن را برایتان ذکر می کنم :


1- صبحانه را حتماً بخورید:

برای افزایش متابولیسم بدن، همیشه اول صبح، صبحانه را بخورید. اگر شما تا وسط صبح (یعنی حدود ساعت 10) یا بعد از ظهر چیزی نخورید، متابولیسم بدنتان آهسته و کند می شود. خوردن صبحانه برای سوخت و ساز بدن شما مانند افزودن هیزم به اجاق است، یعنی همانطور که هیزم چوبی، اجاق را شعله ورتر می سازد، صبحانه نیز سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.


2- افزایش تعداد وعده های غذایی :

به جای 3 وعده غذایی، 4 تا 6 وعده غذایی را با فاصله ی 2 تا 3 ساعت از یکدیگر بخورید. البته در این صورت باید حجم هر وعده غذایی کمتر از وعده های قبلی باشد، یعنی همان مقدار غذا را که در سه وعده می خوردید، باید در 6 وعده بخورید نه اینکه بیشتر غذا بخورید. خوردن مقادیر کم غذا در وعده های متعدد، متابولیسم بدن را افزایش می دهد.


3- خوردن غذاهای کم کالری :

سعی کنید از داروهای افزایش دهنده متابولیسم بدن استفاده نکنید. به جای آنها از مواد غذایی کم کالری یا چربی سوز مانند سبزی ها میوه ها و غلات سبوس دار استفاده کنید.


4- ورزش کردن:

اگر شاغل هستید سعی کنید روزانه مقداری از مسیر کار خود را پیاده بروید. به جای استفاده از آسانسور، از پله ها استفاده کنید. به جای سوار شدن به ماشین، پیاده روی کنید. سعی کنید روزانه حداقل یک ساعت ورزش یا پیاده روی کنید تا انرژی بدنتان را بسوزانید. به جای اینکه پول خود را صرف خرید داروهای قلابی لاغری کنید ، هفته ای 3 تا 4 بار و هر بار به مدت 30 تا 40 دقیقه پیاده روی کنید. این کار بهترین راه برای افزایش متابولیسم است.


5- هیچ وقت گرسنه نمانید:

اگر در حال اجرای رژیم لاغری هستید یا می خواهید لاغر شوید، سعی کنید هیچ وقت گرسنه نمانید، زیرا گرسنه ماندن باعث می شود متابولیسم بدنتان به سرعت پایین بیاید. هیچ وقت برای 5 تا 6 ساعت بین وعده های غذایی خود گرسنه نمایند.


6- برنامه غذایی منظمی داشته باشید:

وعده های غذایی کم حجم خود را با فاصله ی زمانی مشخص از یکدیگر مصرف کنید. هیچ وقت، هیچ وعده ی غذایی را حذف نکنید و در یک وعده کمتر از مقدار مشخص شده، غذا نخورید، زیرا این کار باعث می شود برای رفع گرسنگی خود تنقلات پرکالری و بی فایده را مصرف کنید که باعث افزایش وزن شما می شوند.


7- روزانه 8 تا 10 لیوان آب بنوشید:

مصرف آب به مقدار کافی باعث می شود دستگاه گوارش بدن کار خود را به خوبی انجام دهد و هضم و جذب مواد غذایی به نحو موثر انجام شود. بنابراین از بروز یبوست و سایر اختلالات گوارشی جلوگیری می کند. همچنین باعث حفظ شادابی پوست می شود، زیرا ممکن است با رژیم گرفتن پوست کمی حالت طراوت خود را از دست بدهد.

 

 

ارزانلود بازدید : 19 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

چربی های دور کمر و ظاهر بدی که این چربی های اضافه به ترکیب بدن می دهند، ممکن است برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشند. احتمالاً همه افراد دوست دارند کمری باریک، زیبا و منعطف داشته باشند. چنین خصوصیاتی علاوه بر اینکه نشان سلامتی فرد به حساب می آیند، مسلماً در ترکیب بندی بدن هم تاثیر گذار خواهند بود.

ادامه ی مطلب♥

 

ارزانلود بازدید : 18 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 


سؤال: وقتی ورزش کنیم و درست غذا بخوریم، چقدر باید طول بکشد تا وزن کم کنیم؟

جواب: شتاب وزن کم کردن شما تا حد زیادی بستگی به میزان ورزش و میزان غذا خوردن شما دارد.

اما کم کردن مقدار زیادی وزن با یک رژیم کوتاه و ضربتی به هیچ وجه سالم و ماندگار نیست. متخصصین معمولاً توصیه می کنند که در هفته بیشتر از نیم یا یک کیلو وزن کم نکنید.

برای کم کردن نیم کیلو از چربی های بدنتان، باید بدنتان حداقل  3500 کالری کمبود داشته باشد. برای اینکه بتوانید در هفته نیم کیلو کم کنید، باید حداقل هفته ای به طور متوسط 500 کالری از کالری های مصرفیتان کم کنید. و برای کم کردن یک کیلو وزن، این مقدار باید دوبرابر شود. این کمبود کالری را میتوانید از طریق ترکیب رژیم های غذایی و ورزش به دست آورید. مثلاً برای ایجاد 1000 کالری کمبود، باید حداقل 500 کالری کمتر از نیاز بدنتان غذا بخورید و 500 کالری را هم از طریق ورزش بسوزانید.

آشکار است که وزن کم کردن نیازمند تلاش، زمان و تعهد است. باید اول خودتان را آماده کنید. دراین فصل خیلی افراد انگیزه زیادی برای لاغر شدن پیدا میکنند. چون فصل تابستان است و دیگر نمی توانند بدنشان را زیر لباسهای گشاد زمستانی مخفی کنند. اما خیلی زود دلسرد می شوند چون نتیجه ای که باید را نمی گیرند.

به همین خاطر است که می گویم در اولین قدم باید هدی واقعگرایانه برای خود انتخاب کنید. مثلاً اگر می خواهید 10 درصد از وزن بدنتان را کم کنید، معقول است که حداقل 6 ماه به خودتان زمان بدهید—نه اینکه فقط شش هفته.

توصیه من این است که تک تک غذاهایی را که می خورید و هر کالری که مصرف میکنید را جایی ثبت کنید تا آخر روز بدانید که چقدر مصرف کرده اید. این راه خوبی برای بیدار کردن شماست. وقتی این کار را بکنید خواهید دید که چقدر از آنی که فکر میکردید کالری بیشتری مصرف کرده اید.


سؤال: من زنی 32 ساله هستم و می خواهم وزن کم کنم. به مدت 4 ماه روزی یک ساعت روی تردمیل ورزش کردم  و الان این زمان را به 90 دقیقه رسانده ام. لباسهایم کمی بهتر روی تنم می ایستد اما هنوز اندازه ام هستند و از همانها استفاده می کنم و وزنم هم هیچ تغییری نکرده است. کجای کار من اشتباه بوده است؟ برای وزن کم کردن چه باید بکنم؟

جواب: یادتان باشد که ورزش فقط قسمتی از پروسه کاهش وزن است. و آنقدرها هم که فکر میکنید کالری نمی سوزاند.

یک خانم 70 کیلویی با 1500 متر پیاده روی فقط 100 کالری می سوزاند. پس حساب کنید که در هر جلسه تمریناتتان شما چقدر سوزانده اید و نگاهی هم به رژیم غذاییتان بیندازید.

اگر می بینید که این چند ماه کالری بیشتری مصرف کرده اید، پس باید بدانید که این کالری های اضافی جایگزین آن میزان کالری که با ورزش سوزانده اید شده است و به همین خاطر وزنتان حتی یک کیلو هم پایین نیامده است. اما اینکه گفتید لباسهایتان بهتر روی تنتان می ایستد خود نشانه ی کمی پیشرفت است. و حالا که زمان ورزشتان را هم افزایش داده اید، در ماه های آتی با پیشرفت بیشتری روبه رو خواهید شد.

حرف آخرم به شما این است که همیشه یک روند کند اما مداوم نتیجه ی بهتری خواهد داشت. فقط باید پشتکار داشته باشید.


سؤال: من به طور مرتب ورزش می کنم، اما 5 کیلو آخر اضافه وزنم را هر کاری می کنم پایین نمی آید. من اول 20 دقیقه روی تردمیل ورزش کرده و بعد 20 دقیقه دوچرخه می زنم و بعد تمرینات شکم و رانها را انجام می دهم. آیا می توانید راهی برای کم کردن این 5 کیلوی آخر به من پیشنهاد کنید؟

جواب: چند چیز هست که باید مد نظر داشته باشید. اول اینکه اگر میگویید تمریناتتان این وزن اضافه را کم نمی کند، شاید زمانش رسیده که تغییری در برنامه ورزشیتان ایجاد کنید. بدن شما به این روند عادت کرده است و احتمالاً دیگر فشار کافی برای کاهش وزن روی آن نمی آید.

در روند کاهش وزن، رکود بسیار پیش می آید و در این زمانها افراد باید در برنامه تمرینی و رژیم غذاییشان تغییر ایجاد کنند.

نکته دوم این است که آیا بیشتر از آنچه که باید می خورید؟

و نکته سوم اینکه آیا واقعاً به کم کردن آن 5 کیلو آخر نیاز دارید؟ خیلی ها فکر می کنند وزنشان را باید تا حد یک مانکن پایین بیاورند درحالیکه وزنشان برایشان سالم تشخیص داده می شود.


سؤال: آیا دویدن بهترین ورزش برای کم کردن وزن است؟

جواب: دویدن راه خوبی برای کاهش وزن  است چون نسبت به سایر فعالیت ها، کالری زیادی می سوزاند.

اما اگر از دویدن خوشتان نمی آید، برای شما راه خوبی نیست. بهترین تمرین برای کم کردن وزن، چیزی است که از آن لذت ببرید نه اینکه به اجبار انجام دهید.


سؤال: بودجه کافی برای باشگاه رفتن ندارم و می خواهم وزنم را هم سریع پایین بیاورم؟ چه کاری می توانم انجام دهم؟

جواب: اول اینکه برای گرفتن جوابتان درمورد سریع کم کردن وزن، سؤال یک این مقاله را مطالعه کنید.

درمورد تمریناتی که برای کاهش وزن مفید باشد و نیازی هم به باشگاه رفتن نداشته باشد، فعالیت های زیادی را میتوانم به شما معرفی کنم: پیاده روی در داخل یا خارج از خانه، شنا، دوچرخه سواری، ورزش کردن با یک نوار ویدئویی آموزشی، بالا رفتن و پایین آمدن از پله ها، بسکتبال، و حتی رقصیدن. همه ی اینها فعالیت هایی کم خرج و مفید هستند که به شما برای کاهش وزن کمک می کنند

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از فروشگاه ارزانلود راضي هستيد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 157
  • بازدید کلی : 5,612