loading...
ارزانلود:لاغری و خوش فرم شدن در خانه
ارزانلود بازدید : 16 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

لاغری سریع را با ما تجربه کنید.آیا از نداشتن تناسب اندام خود رنج میبرید.دلتان میخواهد لاغر شوید و لاغر بمانید.برای آب کردن چربیهایی اضافه بدنتان چقدر تلاش کرده ایدو به نتیجه نرسیده اید.برای اینکه به لاغری سریع دست پیدا کنید باید زیر نظر متخصص تغذیه رژیم غذایی متناسب داشته باشید.و پس از آن روزانه کمی ورزش نمایید.در کنار موارد یاد شده فوق میتوانید از وسایل و تجهیزات کمی استفاده کنید.پیشنهاد ما به شما گن اسلیم لیفت میباشد.

خرید تی شرت لاغری مردانه اسلیم لیفت برای کسانی که از فرم بد لباس در بدنشان در عذاب هستند و دوست ندارند شکم انها توسط کسی دیده شود این تی شرت لاغری مردانه مخصوص کسانی است که نمی توانند کت و شلوار مجلسی بپوشند و از این موضوع ناراحت هستند و مخصوصا برای کسانی که مایل به چوشیدن تی شرت های اندامی هستند ولی شکم بزرگ اجازه این کار را به انها نمی دهد

 

یک راه حل بسیار آسان برای کسانی که می خواهند زیباتر جلوه کنند فقط در چند ثانیه

 

ارزانلود بازدید : 12 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

سلام دوستان عزیز اگه شما هم در ماه رمضون از بس مهمونی رفتین و خوردین وخوابیدین که حالا از خودتون هم خجالت میکشین و میخواین با یه طرح ضربتی بعد از عید فطر کمی وزن کم کنین چاره دردتون همینجاست من یه رژیم لاغری از سایتهای خارجی براتون ترجمه کردم که در یه هفته 3الی5کیلو از وزن رو کم میکنه البته این رژیم خیلی سخت گیرانه اس و تو ترجمه اش هم نوشته که نباید بیشتر از یه هفته ادامه داده بشه و باید به همراه این رژیم اب فراوان نوشیده بشه و اما خود رژیم لاغری:


روز اول        صبحانه:2 عدد سیب زمینی متوسط اب پز

               ناهار  :2 عدد سیب زمینی متوسط اب پز

                شام   :3 عدد سیب زمینی اب پز

روز دوم:     صبحانه:2عددسیب زمینی متوسط اب پز

                ناهار:2عدد سیب زمینی متوسط اب پز

               شام   :2عدد سیب زمینی متوسط اب پز

روز سوم:   صبحانه :2 عدد سیب زمینی متوسط اب پز

               ناهار :2عدد سیب زمینی متوسط اب پز

              شام  :3 عدد سیب زمینی متوسط اب پز

روز چهارم:   صبحانه: 1عدد سیب و یک عدد میوه فصل

                  ناهار:2 عدد سیب زمینی متوسط اب پز

               شام:2عدد ران مرغ اب پز بدون چربی +1پرس سالاد+ 1قاشق مرباخوری روغن زیتون

روز پنجم:     صبحانه : 1 سیب و 1 میوه فصل

                 ناهار:1 عدد سیب زمینی متوسط اب پز

                 شام : 2 پرس ماهی  یا گوشت قرمز بن فیله کبابی +                          سالاد مخلوط                

روز ششم:     صبحانه:1 سیب و 1 میوه فصل

                    ناهار :1 سیب و 1 میوه فصل

                   شام  :2 پرس ماهی یا گوشت بن فیله کبابی+1 پرس سالاد مخلوط +ا ق مربا خوری روغن زیتون

روز هفتم:     صبحانه:1 سیب و یک میوه فصل

                   ناهار:سالاد سیب زمینی و پیازچه +1 ق مربا خوری روغن مایع

                  شام :3 عدد تخم مرغ نیمرو شده بدون روغن در ماهی تابه تفلون+یک قطعه نان+1 پرس سالاد

و اما نکات مهم :

                1. نوشیدن اب فراوان را فراموش نکنید.

               2.اگه سیب زمینی خالی دلتون رو زد میتونید یکی شون رو با تخم مرغ جایگزین کنید.

               3.زیاد به خودتون سخت نگیرید و هر وقت دلتون زیاد ضعف رفت یه دونه خرما بخورین .

ارزانلود بازدید : 24 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)
اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.

هر روز تعداد آگهی هایی که مدعی هستند لاغری بیش از 10 کیلو ظرف کمتر از یک ماه با متد آنها امکان پذیر است بیشتر می شود. آنهایی که بعضا فریب این دسته از آگهی ها را خورده اند می گویند که تنها مقدار کمی از وزن آنها کاهش پیدا کرده و پزشکان متخصص تغذیه هم کاملا با آن مخالف هستند.

اگر روی ترازو رفتید و با دیدن درجه آن چشمانتان مثل توپ تخم‌مرغی گرد شدند، یعنی اینکه اضافه وزن به سراغ شما هم آمده! یک ماه گذشته لابد به خیال اینکه در طول روز گرسنه بودید، توقع داشتید که الان حسابی وزن کم کرده باشید، اما زهی خیال الکی! یادتان باشد بدن انسان کاملا هوشمند است. هر چه کمتر غذا بخورید، کمتر مصرف می‌کند!

تازه خودتان هم در این یک ماه از ساعت هشت تا 12 شب که بدترین ساعات برای خوردن هستند هر چه دم دستتان آمده را به سمت معده فلک‌زده روانه کرده‌اید و به خیال اینکه قند خونتان پایین آمده، بیشتر از روزهای عادی مواد قندی مصرف کرده‌اید. برای اینکه متوجه شوید چقدر بدموقع چاق شده‌اید، نگاهی هم به تقویم روی میزتان بیندازید. از 20 شهریور که ماه رمضان تمام می‌شود تا اواسط آذر که ماه محرم از راه می‌رسد، روزهایی هستند که هر جا را نگاه می‌کنید، ماشین عروس می‌بینید!

چه خودتان عروس یا داماد این روزها باشید و چه مهمان این عروسی‌ها فرقی نمی‌کند. به هر حال با این هیکل کج و کوله و شکمی که از خودتان جلوتر حرکت می‌کند، نه این مجالس بهتان می‌چسبد و نه کلا از زندگی لذت می‌برید. پس دست بجنبانید و با گرفتن یک رژیم مناسب و کوتاه مدت، هر چه زودتر چربی‌های اضافه‌تان را آب کنید.

 

نکش و لاغرم کن
بهترین راه برای کاهش اضافه وزن این است که تمام میان وعده‌ها و چاشنی‌هایتان را حذف کنید. از شیرینی و شربت بگیرید تا سس و دلستر و نوشابه. در وعده شام هم کلا بی‌خیال غذاهای برنجی بشوید. در کنار این رعایت‌های غذایی، باید فعالیت‌های جسمی‌تان را هم زیاد کنید. زمین به آسمان رسید، آسمان به زمین رسید، باید روزی نیم‌ساعت پیاده‌روی کنید.

اما اگر می‌خواهید خیلی زودتر از اینها به نتیجه برسید، باید به رژیم غذایی کوتاه‌مدت رو بیاورید. این رژیم غذایی کوتاه مدت کمکتان می‌کند تا در عرض یک هفته تا ده روز به صورت کاملا اصولی چند کیلو وزن کم کنید:


صبحانهاسم صبحانه رویش است. باید صبح خورده شود، نه لنگ ظهر!
2 عدد تخم مرغ آب‌پز
قهوه یا چای
1 عدد سیب

حواستان باشد که تخم‌مرغ‌ها را حتما باید با زرده بخورید. اگر کلسترول دارید، یعنی بیمار هستید، اصلا نباید این رژیم را بگیرید. فکر نکنید که می‌توانید به راحتی زرده‌های تخم‌مرغ را نخورید و آب از آب تکان نخورد! در این رژیم روی چربی زرده‌ها حساب شده.

از خودتان ابتکار به خرج ندهید و به جای سیب، میوه‌های دیگر را جایگزین نکنید. سیب‌ خاصیت آنتی‌باکتریال دارد و در مقابل بیماری‌ها بیمه‌تان می‌کند. تازه حسابی سرحال و شادابتان می‌کند و باعث می‌شود تا خود ظهر انرژی داشته باشید.

 

رژیم ناهار برای لاغر شدن
درست است که گرسنه هستید، اما خودتان را کنترل کنید و تا مرز انفجار نخورید! ناسلامتی می‌خواهید لاغر شوید.

گوشت قرمز یا ماهی کبابی یا آب‌پز
سالاد فصل بدون مایونز
2/1 لیوان آب کرفس

*سالاد فصل یعنی سالادی که در آن همه سبزی‌های آن فصل پیدا شود؛ مثلا الان که در فصل تابستان هستیم، سالادتان باید متشکل از خیار، گوجه، کاهو، کلم، قارچ و ذرت باشد. اینکه در این رژیم، سالاد به اندازه کافی گنجانده شده، حتما حکمتی دارد. معمولا رژیم‌دارها بعد از مدتی دچار بیماری یبوست می‌شوند اما با گرفتن این رژیم که کلی سبزی و میوه‌جات دارد، عمرا اگر این بیماری به سراغ شما بیاید.

*به جای آب کرفس نمی‌توانید کرفس بخورید. اولا اینکه اگر بخواهید آن همه کرفس بخورید، نفخ می‌کنید! دوما اینکه خود کرفس فیبر دارد و در این رژیم این فیبر محسوب نشده است. وقتی آب کرفس را می‌گیرید، در بافت آن شکست انجام می‌شود و فیبرش را از دست می‌دهد و این دقیقا همان چیزی است که برای گرفتن رژیم به آن نیاز داریم.

 

شام رژیم لاغری سریع
از قدیم گفته‌اند شام را به دشمنت بده! اما شما عجالتا تا زمانی که رژیم دارید، این توصیه را جدی نگیرید و از وعده شامتان نگذرید.

گوشت قرمز یا ماهی یا مرغ (کبابی یا آب‌پز) سبزیجات تازه و جوانه‌ها
چای یا قهوه
لیمو ترش تازه

*تعادل بین گوشت‌ها را رعایت کنید. اگر برای ناهار گوشت‌قرمز می‌خورید، سعی کنید برای شام ماهی یا مرغ بخورید. یا اگر یک شب گوشت قرمز می‌خورید، یک شب مرغ، شب سوم حتما ماهی بخورید، اگر ماهی دوست ندارید، نمی‌شود آن را از برنامه غذایی‌تان حذف کنید. الکی که نیست! روی امگا3 ماهی هم حساب شده.

*بعضی از آدم‌ها را دیده‌اید که بعد از تمام شدن رژیمشان علاوه بر لاغر شدن از ریخت و قیافه هم افتاده‌اند؟ دلیلش این است که پروتئین در این رژیم‌ها کم است و بدن مجبور می‌شود از عضلاتش هم استفاده کند تا سرپا بمانید. اما این رژیم به دلیل داشتن پروتئین کافی که از طریق گوشت، مرغ و تخم مرغ به دست می‌آورید، باعث می‌شود که فقط چربی‌تان بسوزد ولی برای عضله‌تان اتفاقی نیفتد.

*بهتر است برای سبزیجات تازه‌تان، از سبزیجات رنگی استفاده کنید؛ مثل گوجه، هویج، فلفل دلمه‌ای و...


میان وعده ، حذف نمی شود اما قطره چکان است!
اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.

1 لیوان آب گوجه فرنگی یا
شیر کم‌چرب یا
یک عدد موز کوچک

*به همان دلیلی که قرار شد کرفس را جانشین آب کرفس نکنید، نمی‌توانید به جای آب گوجه فرنگی هم خود گوجه را بخورید.
*گوجه فرنگی حاوی ویتامین‌های A، B و C، پتاسیم، کلسیم، فسفر و آهن است و باعث می‌شود هم انرژی بدنتان تامین شود و هم سیستم‌های ایمنی‌تان تضعیف نشوند. بنابراین وقتی رژیم می‌گیرید با کوچک‌ترین چیزی کارتان به دکتر و سرم و آمپول نمی‌رسد!
*به جای موز هم میوه دیگری را جایگزین نکنید. موز 422 گرم پتاسیم دارد که هم به انقباض ماهیچه‌ای کمک می‌کند و هم سوخت و‌ساز بدنتان را افزایش می‌دهد. درست مثل این است که در حال ورزش کردن هستید!
 

هشدارها
*اسم این رژیم، رژیم شوک است و با گرفتن آن روزانه فقط 1000 کالری به بدنتان می‌رسد. این رژیم در دهه 30 و بین هنرپیشه‌های هالیوودی خیلی پرطرفدار بود. چون در مدت زمانی کوتاه، حسابی باربی می‌شدند!

*این رژیم فقط مخصوص 7 تا 10 روز است. تحت هیچ شرایطی بیشتر از این نگیرید که خونتان پای خودتان است!

*همراه کردن این رژیم با ورزش الزامی است. اگر حس پیاده‌روی روزانه ندارید، دنبال نتیجه درست و حسابی هم نباشید.

*در این رژیم فقط نوع غذاهایی که باید بخورید مشخص شده است. میزانش دست خودتان است. فقط یادتان باشد که قرار نیست خودتان را گول بزنید. قرار است لاغر شوید، پس فقط به اندازه‌ای بخورید که سیر شوید نه بیشتر.

*یادتان باشد که مواد غذایی این رژیم را باید بدون نان بخورید!
 
توصیه
هیچ رژیمی بدون فعالیت‌ بدنی یا همان ورزش به هیچ دردی نمی‌خورد. یادتان باشد که پیاده‌روی از نان شب هم واجب‌تر است. پیاده‌روی هم اصول و روش دارد.

*کفشتان مناسب باشد، با کفش پاشنه‌بلند پیاده‌روی نکنید. همین روزهاست که از شدت کمردرد نتوانید از جایتان تکان بخورید!

*وسیله سنگین نداشته باشید، این وسیله سنگین را نه در دستتان بگیرید، نه روی شانه‌هایتان بیندازید. تا می‌توانید سبک پیاده‌روی کنید.

*پیاده‌روی باید مستمر باشد، جلوی هر مغازه‌ای میخکوب نشوید و دوباره به راهتان ادامه بدهید! اگر قرار است نیم ساعت پیاده‌روی کنید، دقیقا تمام این نیم‌ساعت را به طور مفید پیاده‌روی کنید.

* با نظم قدم بردارید، اول جوگیر نشوید و تند تند قدم برندارید که آخر پیاده‌روی یک لاک‌پشت هم بتواند ازتان جلو بزند! از همان اول با یک ریتم خاص قدم بردارید.

*در سربالایی نروید، این تصور غلط که هر چه بیشتر عرق کنید، زودتر لاغر می‌شوید را از ذهنتان پاک کنید. عرق کردن نشانه سوزاندن چربی نیست، یک فعالیت طبیعی برای دفع گرمای بدن است. یک لیوان که آب بخورید، دوباره به پله اول برمی‌گردید!
 

ضد توصیه
*این درست که در زمان ابوعلی‌سینا به چاقی «ام‌الامراض» می‌گفتند. اما این دلیل نمی‌شود که برای از بین بردن این ام‌الامراض، هزار و یک مرض دیگر هم بگیرید! آن هم با این نسخه‌های نامعقول!

*قرص‌های ضد اشتها: این قرص‌هایی که مثل نقل و نبات می‌خورید تا اشتهایتان کم شود، دمار از روزگار تان در می‌آورند. افزایش ضربان قلب، فشار خون، یبوست، کم‌خونی، تشنگی زیاد، اضطراب، گیجی، خشکی دهان و سردرد علائم این قرص‌ها هستند. این قرص‌ها را حتما باید یک پزشک یا یک رژیم‌درمان توصیه کند.

*بالن معده: این هم یک راه برای کم کردن اشتهاست. به این ترتیب که یک کیسه به اندازه تخم‌مرغ در معده می‌گذارند تا فضای معده را پر کند و اشتها را کم کند. اما این روش هم برای هر کسی توصیه نمی‌شود.

*عمل‌های جراحی: این عمل‌ها فقط برای افرادی که اضافه‌وزنشان از 30 کیلو گذشته باشد و هیچ توانی برای وزن کم کردن نداشته باشند، توصیه می‌شود؛ آن هم فقط به دستور پزشک متخصص. سرخود سراغ این عمل‌ها نروید که کمترین عارضه‌شان عفونت‌های وسیع الطیفی است که خدای نکرده در نهایت حتی می‌تواند به مرگ هم منجر شود.

تست BMI
برای اینکه بدانید بدنتان در چه وضعی است و از نظر علمی وزن نرمال دارید یا دچار اضافه وزن یا چاقی هستید، باید تست Body mass index یا همان BMI را انجام بدهید. فقط یادتان باشد این فرمول برای گروه سنی بالای 18 سال است. اگر BMIتان:

بین 15 تا 19 باشد، لاغر هستید.

بین 19 تا 25 باشد، وزنتان نرمال است.

بین 25 تا 30 باشد، اضافه وزن دارید.

بین 30 تا 35 باشد، چاقی درجه یک (متوسط) دارید.

بین 35 تا 40 باشد، چاقی درجه دو (شدید) دارید.

40 به بالا باشد، چاقی درجه سه (مفرط) دارید
ارزانلود بازدید : 19 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

گ یک مانکن برزیلی در سال 2006 و درست در شبی که قرار بود طی مراسمی از مانکن های ...

یک پرس سالاد کاهو، چند برش هویج با یک بشقاب دستمال کاغذی! این وعده غذایی مدل هایی است که سال‌هاست عکس شان روی جلد مجله مد و زیبایی ووگ منتشر می شود.

 نازوب، مدل های لاغر و مردنی دنیا حتی بعد از مرگ دوستانشان به خاطر گرسنگی و سوء تغذیه باز هم رژیم های عجیب و غریبشان را ادامه می دهند. رژیم هایی که شاید هیچ متخصص تغذیه ای نتواند برای منطق بخور و چاق نشوی آنها و سیر کنندگی کاذب دستمال کاغذی و سیب و گوجه فرنگی و کلم، به عنوان تنها منابع غذایی مدل ها توجیهی پیدا کند.

تصویر دروغین از لاغر مردنی های دنیای مد

کریستی کلمنتس سردبیر سابق مجله ووگ (Vogue) استرالیا که سال گذشته از سمت خود اخراج شد این روزها کتابی منتشر کرده که از پشت پرده های دنیای مد پرده بر می دارد. از گرسنگی های طاقت فرسای مدل ها برای آنکه تبدیل به یک تکه پوست و استخوان شوند تا فتوشاپ کاری های عکاسان برای آنکه استخوان های آنها را مخفی کنند و چهره شاداب و سالمی از یک مدل تحویل مخاطب دهند؛ حتی اگر در دنیای واقعی، مدل ها شبیه پیرزن های بیمار و لاغری به نظر برسند که پوست چروک و موهای کم پشتشان تناسبی با سن و سال جوان آنها ندارد.

  کلمنتس می گوید که مدل ها اغلب لاغرتر و استخوانی تر از آن هستند که به درد جلد مجلات بخورند و آنهایی هم که کارشان کت واکینگ کردن در سالن های مد لباس است، باید لباسی حداقل 2سایز بزرگتر از خودشان تن کنند تا به سایز ایده آل 34 برسند.

نهضت مبارزه با لاغری علیه رژیم کالری معکوس

پنج، شش سال قبل وقتی برای اولین بار یک مدل فرانسوی حاضر شد عکس های واقعی و بی رتوش خود را به نمایش بگذارد، نهضت مبارزه با لاغری شکل گرفت. بهانه این نهضت، کمپینی بود که یک عکاس ایتالیایی علیه لاغری افراطی راه انداخته بود اما ایزابل کاروی 25 ساله که در آن زمان به دلیل سوء تغذیه تنها 30 کیلوگرم وزن داشت، با انتشار عکس هایش دنیای مد را تکان داد.

سردمداران صنعت مد مورد انتقاد و تهاجم قرار گرفتند و قوانین جسته و گریخته ای تصویب شد که آنها را موظف می کرد سلامت مدل هایشان را تضمین کنند. اما هیچ کدام از این قوانین باعث نشد تا بیماری انورکسیا یا همان بی اشتهایی عصبی دست از سر مدل ها بردارد و رژیم های «کالری معکوس» آنها را را پایان دهد. ایزابل کارو یک سال و نیم قبل به خاطر عوارض این بیماری از دنیا رفت و مرگ او نهضت لاغری را هم از داغی انداخت.

اما قبل از ایزابل کارو، مرگ یک مانکن برزیلی در سال 2006 و درست در شبی که قرار بود طی مراسمی از مانکن های بین المللی عکاسی شود دنیای مد را تکان داده بود. این مانکن 38 کیلویی تنها سیب و گوجه فرنگی می خورد و سال ها بود که از بیماری انورکسیا رنج می برد.

مرگ این مانكن برزیلی بعد از مرگ همتای اروگوئه‌ای او كه دچار نارسایی قلبی شده بود، اتفاق افتاد و سازمان بهداشت جهانی را وادار کرد تا در گزارشی نگرانی خود را از كم وزنی بیش از حد دختران جوان و گرسنگی كشیدن مفرط آنها برای لاغری اعلام كند. بعد از این هشدار، موجی در برزیل و اسپانیا به راه افتاد تا جلوی فعالیت مانكن‌های بسیار لاغر گرفته شود و برگزار كنندگان نمایش لباس در این كشورها برای مدت کوتاهی سعی کردند مدل های خیلی لاغر خود را از کار کنار بگذارند.

این موج از آرژانتین و انگلستان هم گذشت و به اسپانیا رسید که در آن برگزار کنندگان مد لباس موظف شدند قبل از شروع هر برنامه، گواهی سلامت مدل‌های خود را ارائه دهند و مانکن های سایز صفر، یعنی كمتر از سایز 34 زنانه را با مانکن های چاق تری که سالم تر به نظر می رسند جایگزین کنند.

ارزانلود بازدید : 21 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)
سه وعده غذا در روز، راز لاغری است!
دكتر فيل يك روانكاو مشهور است و يك برنامه تلويزيوني بسيار پر طرفدار هم دارد كه در آن به سوالات مختلف پاسخ مي دهد... او در همه حوزه ها با يك تيم پزشكي همكاري مي كند و تمام سوالاتي كه در اين برنامه به آن‌ها پاسخ داده مي شود، چند هفته قبل مطرح شده اند و پس از بررسي، دكتر فيل
 در برنامه اش يا در سايت رسمي‌اش به آن‌ها پاسخ مي دهد. دکتر فیل معتقد است، کاهش وزن با تغییر روانی شروع می‌شود، تغییری که سپس دامنه‌اش به ایجاد تغییر در عادات تغذیه هم کشانده می‌شود.
 
کسی که می‌خواهد رژیمی بگیرد، اول باید ذائقه خود را تغییر دهد، سپس رژیم خود را پیرامون چیزی که دکتر فیل آن را هزینه بالا، نتیجه عالی و غذاهای پربازده مي‌نامد، بنا نهد.
 
نوشیدن زیاد مایعات پرکالري
مایعات پرکالری مانند  قهوه با خامه و شکر، آب‌میوه شیرین، چای‌ها و نوشابه‌ها می توانند برای افزایش وزن با هم همکاری کنند.
 تحقیقات اخیر نشان داده که تقریبا 21 درصد از کالری‏هایتان از نوشابه ‏ها است.
 دکتر «گایدس» عضو تيم تغذيه ما به شما توصيه مي‌كند، نوشیدنی های پرکالری را با آب، نوشابه بدون قند، شیر بدون چربی، آب سبزیجات و مقدار کمی آب‌میوه 100 درصد طبیعی، جایگزین کنیم. اگر شما به‏طور معمول نوشيدني‌هاي پر كالري  می‏نوشید، بهتر است  كه نوشابه‌‌های سبک را برای نوشیدن انتخاب کنید.
 
اين‌جا تعدادی از نوشیدنی‌های پرکالری آمده است:
 
360 گرم ماءالشعیر:‌160 کالری
240 گرم قهوه با خامه و شکر: 30 کالری
480 گرم چایی شیرین: 160 کالری
360 گرم نوشابه گاز دار: 150 کالری
360 گرم نوشابه رژیمی: صفر کالری
 
 شنيده ام اگر در هنگام خوردن صبحانه ورجه‌ورجه كنم، انرژي بيشتري ذخيره مي‌كنم و ديرتر احساس گرسنگي خواهم كرد؛ درست است!؟
 
این تصور غلط است که صبحانه خوردن با ورجه‌ورجه، کالری‏ها حفظ مي‌شوند. حقیقت این است که بیشتر مردمی که کم‌تر از سه وعده معمولی غذا می‌خورند، کالری بیشتری در طول روز می‌خورند.
 
سعی کنید که در روز 3 وعده غذا بخورید؛ همیشه روزتان را با یک صبحانه سالم شروع کنید، اما با دقت در انتخاب مواد غذايي. انتخاب عاقلانه داشته باشید.
 
دکتر جووِن لیچن، مشاوره تغذیه و نویسنده کتاب «شام اندک»  به شما مي گويد «حتی یک کلوچه با چربی پایین می تواند 400 کالری و 5 گرم چربی داشته باشد».
 
یک صبحانه سالم باید شامل پروتئین و فیبر باشد.
 
 یک تخم مرغ، یک تکه نان گندم ساییده شده و برشته و نیمی از یک گریپ فروت، تنها 250 کالری دارند.
 
با این صبحانه، احساس سیری خود را تا ناهار حفظ خواهيد كرد.
 
ورزش در کجای این رژیم می‌گنجد؟
 
هر چند در خود رژیم وقت کمی به ورزش اختصاص داده شده، اما من  مکررا توصیه می‌کنم، از ورزش برای کاهش وزن (و حفظ سلامتی) استفاده شود. او خود ورزش را در برنامه‌اش نگنجانده ولی اشخاص فعال و پرجنب‌ و جوش که این رژیم را می‌گیرند، با کمبود انرژی و سوخت روبه‌رو نمی‌شوند. غذاهایی که در این رژیم توصیه می‌شوند، خیلی عالی نیستند ولی کسالت‌آور هم نیستند و طرز تهیه آن‌ها هم به عهده خود شما گذاشته شده است. منوها از نظر داشتن مواد مغذی متعادل و سالم‌اند و بعید است کسی از مصرف آن‌ها خسته شود. چنان‌چه آن منوها را نپسندیديد، برنامه راه‌حل نهایی وزن و راهنمای غذا، روش‌هایی ارائه می‌کند تا شما منوهای خاص خودتان را به وجود بیاورید. ایده هزینه بالا، نتایج عالی و غذاهای پربازده کمی گیج‌کننده است. غذاهای این رژیم اساسا سالم و مفیدند، ولی به‌کار بردن این واژه‌ها مطلب را فنی و پیچیده کرده است. اگر به آن غذاها به چشم غذاهایی نگاه کنید که مصرف‌شان در این رژیم مجاز است (و غذاهای مخالف آن که از آن‌ها به عنوان هزینه کم، نتایج اندک و غذاهای کم‌بازده نام برده شده، به عنوان غذاهایی که مصرف‌شان غیرمجاز است) مسأله حل می‌شود. همراه این رژیم هیچ نوع دستور طبخی ارائه نشده، بنابراین خودتان باید طرز پخت غذاهای مجاز را پیدا کنید.
 
 من هميشه در رژيم شكست خورده‌ام و حتي بهترين دكتر ها هم نتوانسته اند به من كمكي بكنند... شما مي‌توانيد؟
 
البته كه من بهترين نيستم، اما مي‌دانم بهترين دكتر براي شما كيست! مي‌خواهيد بدانيد..؟ بله درست حدس زديد خودتان! اگر خودتان نخواهيد، هيچ‌كس نمي‌تواند به شما كمك كند...
 
در ابتدا بايد بدانيد، وقتی که در رژِيم  لاغری برای وزن خود هدفی تعیین می‌کنید، دقت کنید كه این هدف باید دست‌یافتنی باشد. سعی نکنید در یک برنامه کوتاه‌مدت به وزن زمان دبیرستان‌تان برگردید!
 
اکثرا می شنویم که افراد یک یا دو وعده غذایی را حذف می‌کنند و برای دریافت کالری کم‌تر،  به یک وعده اکتفا می‌کنند. به شما اطمینان می‌دهم كه این روش نه تنها هیچ کمی نمی‌کند، بلکه متابولیسم شما را کاملا به‌هم می‌ریزد. خوردن سه وعده غذا برای شما ضروری و اساسی است.
 
به‌دلیل برنامه‌های کوتاه مدت است که مردم وزن کم می‌کنند ولی دوباره سریع چاق می‌شوند... تغییر در برنامه غذایی فقط در طول چند هفته یا چند ماه بی معنی است. برنامه موفق کاهش‌وزن باید به‌عنوان یک عادت همیشگی در تمام عمر درآید. به برنامه های دراز مدت فکر کنید...
 
ما همه در این مورد گناهکاریم! تحقیقات نشان می‌دهد، وقتی چیزهای خورده شده را به‌یاد می‌آوریم، بیشتر مردم کم‌تر از آن‌چه واقعا خورده‌اند را گزارش می‌دهند. شاید بگویید «فقط یک بشقاب خوردم!» ولی بشقاب چه‌قدری؟ و تا چه ارتفاعی پر بود!؟
 
در شروع رژیم، افراد خیلی سخت می‌گیرند و خیلی کم می‌خورند...کاری که نمی‌توانند به‌مدت طولانی ادامه دهند. به علاوه، رژیم به این معنا نیست که مواد ضروری مورد نیاز بدن از برنامه روزانه حذف شود.
 موقع داشتن یک برنامه غذایی مشخص هر چه بیشتر حمایت شوید بهتر است.به اطرافیان‌تان در باره اهداف و روش‌تان توضیح دهید و بخواهید از شما حمایت کنند.
 اکثرا  افراد می‌پرسند، کدام موثرتر است، رژیم یا ورزش؟
 جواب این است که هواپیمای عزيمت شما از چاقي، باید دو بال داشته باشد تا درست پرواز کند و  به مقصد برسد...
 

 

ارزانلود بازدید : 17 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)
راز لاغری ستارگان هالیوود
 
 
 

"راز

برخی هنرپیشه‌ها مثل نیکول کیدمن معتقد هستند که داشتن یک رژیم غذایی صحیح و پرهیز از عادات بد غذائی مهم‌ترین عامل در جلوگیری از چاقی است

 

تب لاغری که چند سالی است که تمامی جوامع چه شرقی و چه غربی را گرفته، از همه بیشتر زنان و دختران جوان را گرفتار کرده است. در سر پروراندن آرزوی داشتن اندامی همانند هنرپیشه‌های سینما باعث شده تا جوانان به هر طریقی شده خود را به وزن دلخواه معادل وزن هنرپیشه مورد علاقه‌شان برسانند.

چه بسیار افرادی که به رغم تمامی تلاش پزشکان و متخصصان علوم تغذیه و البته مترجمین و خبرنگاران بخش پزشکی جراید مبنی بر غیرعلمی خواندن رژیم‌های تک ماده‌ای همچنان راه خود را پیش گرفته و می‌کوشند از طریق رژیم شیر، آب، گیاهخواری و نخوردن‌های چند روزه لاغر شوند. که اگر بدانند ستارگان سینما چگونه زیبایی اندام‌شان را حفظ می‌کنند مطمئناً از راهی که رفته باز خواهند گشت و به گفته‌های متخصصان اعتماد می‌کنند و اما راز لاغری ستارگان هالیوود؛ برخی هنرپیشه‌ها مثل نیکول کیدمن معتقد هستند که داشتن یک رژیم غذایی صحیح و پرهیز از عادات بد غذائی مهم‌ترین عامل در جلوگیری از چاقی است. کیدمن تنها با حفظ و به کارگیری این تفکر توانسته ۱۵ سال خود را در وزن مطلوب نگه دارد.

جولیا رابرتز هم مثل کیدمن مصرف انواع مواد غذایی از همه گروه‌ها را پیشنهاد می‌کند، ضمن اینکه تاکید ویژه‌ای به انجام ورزش دارد. پیاده‌روی و یوگا و شنا از جمله فعالیت‌های ورزشی او است که به اعتقاد خویش نقش قابل ملاحظه‌ای در حفظ وزن او داشته است. اما برخی دیگر نظیر کامرون دیاز بر این عقیده‌اند که از شیرینی، تارت و کیک خامه‌ای نمی‌توان گذشت. او تمامی مواد غذایی را مصرف می‌کند و تنها ۲۵ روز قبل از آغاز فیلمبرداری خود را با یک رژیم سرسخت که تماماً گیاهی است به وزن مطلوب می‌رساند. (البته این رژیم به دلیل اینکه هیچ گونه تناسبی با عقاید پزشکان اهل فن ندارد، عمل به آن اصلاً توصیه نمی‌شود.)

اینها نظرات ستارگانی است که بسیاری از افراد برای شبیه شدن به آنها خود را محدود به رژیم‌های سرسخت می‌کنند و تنها چیزی را که از یاد می‌برند، تنوع و تعادل غذایی و ورزش است. متخصصان کلینیک تغذیه‌ای رم برای آنهایی که می‌خواهند در ردیف سوپراستارها قرار بگیرند موارد علمی زیر را توصیه می‌کنند:

 

۱- روزانه ۷۰ تا ۸۰ درصد از کالری غذایی را به غلات سبوس دار و حبوبات و برنج، ۲۰ درصد را به پروتئین گیاهی و ۱۰ درصد را به پروتئین حیوانی اختصاص دهید.

۲- تا می‌توانید از بلغور جو، نان چاودار و غلات سبوس دار استفاده کنید.

۳- گوشت قرمز را به صورت تکه‌های خیلی کوچک بدون چربی و اغلب کباب شده مصرف کنید.

۴- مصرف لبنیات پرچرب را کاهش دهید.

۵- روزانه ۵ تا ۱۰ وعده غذایی از میوه و سبزیجات تازه استفاده کنید تا با تامین انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی مورد نیاز بدن شما را در برابر انواع بیماری‌ها ایمن نگه دارد.

۶- آهسته و جویده غذا بخورید و سعی کنید در حین غذا خوردن آرام و شاد باشید.

۷- تعادل غذایی را فراموش نکنید. تنها زمانی که گرسنه هستید آن هم در حجم کم غذا مصرف کنید.

۸- مهم‌ترین توصیه محققان همان است که ما با این ضرب المثل می‌شناسیم؛ صبحانه را تنها بخور ناهار را با دوستت تقسیم کن و شام را به دشمنت بده.

برای لاغر شدن باید اصلی‌ترین وعده غذایی شما صبحانه باشد نه شام.

 

۹- در صورتی که سالم هستید و علائم هیچ گونه بیماری در شما دیده نمی‌شود بد نیست گاهی اوقات از این رژیم غذایی استفاده کنید. رژیمی موسوم به رژیم سوپی که می‌تواند در عرض یک هفته، پنج کیلو از وزن بدن شما بکاهد، رژیم توصیه شده تنها بر مبنای خوردن سبزیجات و حبوبات است، از کدو گرفته تا چغندر و شلغم. این رژیم در درجه اول باعث می‌شود سموم بدن دفع و سپس چربی‌های اضافه کاهش یابد ضمن آنکه مقداری چربی، پروتئین و مواد مغذی برای انجام فعالیت‌های روزانه و تامین انرژی در بدن را نگه می‌دارد. به خاطر داشته باشید رژیم فوق یک رژیم دوره‌ای است و شما تنها چهار بار در یک سال (هر سه ماه یک بار) می‌توانید از آن برای تصفیه بدنتان استفاده کنید.

 

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از فروشگاه ارزانلود راضي هستيد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 159
  • بازدید کلی : 5,614